N=5 maakt LOI-campagne 'Groei door'

  • Bureaus
  • 9 sep 2015 @ 12:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMarketingReclame

Met de nieuwe campagne 'Groei door' wil opleidingsinstituut LOI mensen aansporen te blijven leren. Niet omdat het makkelijk is, maar omdat het je zoveel voldoening geeft en kansen biedt als je iets geleerd hebt. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau N=5

De laatste maanden is binnen de LOI hard gewerkt aan complete vernieuwing. Daar paste ook een nieuwe campagne bij. Een campagne die de positie van de LOI als marktleider nog eens onderstreept. Met aandacht voor MBA-opleidingen, bachelors en associate degrees. Voor 250 HBO-programma’s en voor meer dan duizend opleidingen in totaal.

Bij de LOI draait het om kwaliteit en toegankelijkheid van professioneel onderwijs, zowel op het gebied van afstandsonderwijs als klassikaal. Met de veelbekroonde campagne ‘Nederland wordt steeds slimmer’ werd met name de toegankelijkheid van het onderwijs bij de LOI succesvol gecommuniceerd. Iedereen kan bijleren, dat was de boodschap.

In de nieuwe campagne wil LOI mensen aansporen te blijven leren. De campagne laat zien hoe natuurlijk het is om te leren. We doen het al van kinds af aan. In de tv-commercial zien we hoe trots mensen zijn, als ze iets geleerd hebben. De vraag luidt, waarom we ooit met leren zouden stoppen, als het zo fantastisch is. Dat is ook precies waar de LOI met haar vormen van onderwijs een belangrijke rol in speelt: je kunt altijd blijven leren. Het nieuwe thema luidt dan ook: 'Groei door.'

Credits

Klant LOI
Bureau N=5
Concept Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
Art Direction Lukas van de Ven
Copy Zwier Veldhoen
Strategie Jos Ahlers
Account Ole Christern, Nicole Florêncio, Marieke Fernhout
RTV Director Linda Kiphardt
Productiemaatschappij Suikerdepôt
Regisseur Werner Damen
Co-regie Mea Dols de Jong, Nico van den Brink
Producer Paul Harting, Martijn van der Vliet, Rianne Ebeling, Beau van Assem
DOP Boas van Milligen Bielke, Jeroen Kiers, Marjoke Haagsma
Editer Teun Rietveld
Sound The Ambassadors
Post Production Hectic Electric 
















Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken