Lil' Kleine en Ronnie Flex promoten Tele2
- Bureaus
- 15 feb 2016 @ 11:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMuziekVideoBranded content
- 15 feb 2016 @ 11:59
- Redactie Bureaus
Lil’ Kleine en Ronnie Flex scoorden dé zomerhit van vorig jaar, dus is ook nu hun nieuwe single groot nieuws. Tele2 heeft dit nummer 'Niet Omdat het Moet' omarmd en een spectaculaire video mogelijk gemaakt die het succesvolle mantra ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ onderstreept. Dit mantra en muziek vormen de basis van de opvallende Tele2-campagne van Indie Amsterdam.
De samenwerking met Lil’ Kleine en Ronnie Flex is volgens het bureau een geweldige mogelijkheid voor Tele2 om content te creëren waarmee ze hun consumenten weer kunnen verrassen. Het resultaat is een gedurfde samenwerking met het duo, bekend van onder andere de hit ‘Drank en Drugs’.
Cilesta van Doorn, managing director Brand & Communication van Tele2: 'Als telecombedrijf zijn we natuurlijk gewend om mensen met elkaar te verbinden. Zo kwam er een geweldige samenwerking tot stand met INDIE Amsterdam en het duo Lil Kleine, Ronnie Flex en producer Jack $hirak. Samen met Vlaamse regisseur Youssef Chellak hebben we de ultieme manier gevonden om ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ tot leven te brengen.'
Emilio de Haan van INDIE voegt toe: 'Lil' Kleine en Ronnie Flex leven naar het Tele2 mantra 'niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Ze zijn de helden van de jonge doelgroep waardoor we deze op een unieke manier kunnen bereiken.'
Vanaf 12 februari zijn de single ‘Niet Omdat Het Moet’ en het album WOP, waar de single deel van uit maakt, te streamen op Spotify en de andere streaming kanalen. Het album is tevens te koop op iTunes en fysiek op bol.com of via de platenzaken.
Credits
Creatie: Emilio de Haan, Rogier de Bruin
Account: Niels Heimens, Louise Mathlener
Verantwoordelijk vanuit Tele2: Cilesta van Doorn, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger, Valéry Gresnigt
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- omdat het kan
- Niet omdat het moet
- campagne
- Ronnie Flex
- video
- hiphop
- Tele2
- single
- INDIE
- videoclip
- muziek
- Lil' Kleine
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Zwitserleven maakt pensioen... 28-08-2025
- Louwman viert jubileum met... 28-08-2025
- The Business of Culture lanceert The... 28-08-2025
- Brouwerij ’t IJ kiest 51North voor... 27-08-2025
- Natwerk wint Bifi-pitch van grote... 27-08-2025
- 'Over je werk nadenken, stopt niet... 27-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers