W+K maakt sprankelende Nike-campagne 'Spark Brilliance'
- Bureaus
- 7 apr 2016 @ 11:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VoetbalCampagnesCommercials
- 7 apr 2016 @ 11:14
- Redactie Bureaus
Met of zonder Oranje, sportmerk Nike maakt zich op voor een hete voetbalzomer. Wieden+Kennedy Amsterdam ontwikkelde de nieuwe campagne, waarin we de jonge Blaise Matuidi verknocht zien raken aan het spelletje waar hij later zelf een topper in zal worden.
Nike gelooft dat voetbal besmettelijk is en draagt die boodschap uit in de nieuwe campagne 'Spark Brilliance'. De Franse voetballer Matuidi is inmiddels te zien in Frankrijk, maar de campagne gaat natuurlijk internationaal worden uitgerold.
David Smith en Craig Williams, creative directors van W+K Amsterdam: 'Blaise Matuidi is an infectious footballer, his style and swag, on and off the pitch, has made him a beacon of French popular culture. Just google "charo life" to feel the Blaise effect.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hotel AZC als toonbeeld van echte opvang
- Esprix: Menheere nieuwe eindjuryvoorzitter en Van de Ridder in...
- Dentsu Creative geeft Alexa Nederlandse nuance en humor
- Kerstcampagne Montblanc over de kracht van verbeelding
- Likeability-onderzoek Dentsu naar retail-kerstcommercials
- Kerst 2024: Deutsche Telekom, omdat ie zo mooi is
Laatste Nieuws
- [interview] ADCN herontdekt kracht... 20-12-2024
- John Meulemans partner bij Hibou... 19-12-2024
- Abovo Maxlead neemt DASE Analytics... 19-12-2024
- Retailmediarevolutie: De hype voorbij19-12-2024
- Stunt: tien jaar gratis wonen in... 18-12-2024
- LinkedIn als groeiplatform voor... 18-12-2024