W+K maakt sprankelende Nike-campagne 'Spark Brilliance'
- Bureaus
- 7 apr 2016 @ 11:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VoetbalCampagnesCommercials
- 7 apr 2016 @ 11:14
- Redactie Bureaus
Met of zonder Oranje, sportmerk Nike maakt zich op voor een hete voetbalzomer. Wieden+Kennedy Amsterdam ontwikkelde de nieuwe campagne, waarin we de jonge Blaise Matuidi verknocht zien raken aan het spelletje waar hij later zelf een topper in zal worden.
Nike gelooft dat voetbal besmettelijk is en draagt die boodschap uit in de nieuwe campagne 'Spark Brilliance'. De Franse voetballer Matuidi is inmiddels te zien in Frankrijk, maar de campagne gaat natuurlijk internationaal worden uitgerold.
David Smith en Craig Williams, creative directors van W+K Amsterdam: 'Blaise Matuidi is an infectious footballer, his style and swag, on and off the pitch, has made him a beacon of French popular culture. Just google "charo life" to feel the Blaise effect.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024