Nieuwe commercial Centraal Beheer met overmoedige rapper
- Bureaus
- 9 mei 2016 @ 15:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoReclameCommercialsCampagnes
- 9 mei 2016 @ 15:12
- Redactie Bureaus
Centraal Beheer heeft een nieuwe, zomerse commercial. De verzekeraar gaat daarmee volledig op de hiphop-toer. In deze 59e ‘Even Apeldoorn bellen’-film zien we Rapper Young D met zijn gloednieuwe auto. Als dat maar goed gaat...
Young D heeft net met zijn gouden stem een platencontract in de wacht gesleept. En bij een vet platencontract hoort natuurlijk een vette auto. Die past helemaal bij zijn nieuwe sterrenstatus. Maar dan blijkt dat zelfs Young D niet altijd ‘totally in control’ is.
Ellen van der Horst communicatiemanager Centraal Beheer: ‘Rapper’ is onderdeel van de campagne voor onze Autoverzekering. Net als bij onze recente campagnes positioneren we ‘merk en verkoop’ dicht bij elkaar. We laten zien dat we 24/7 klaar staan voor onze klanten. Met oplossingen waar ze verder mee kunnen. En natuurlijk ontbreekt de bekende Even Apeldoorn bellen knipoog ook dit keer niet.’
Deze 59e 'Even Apeldoorn bellen'-commercial is wederom gemaakt door reclamebureau DDB & Tribal. De opnames werden gedaan in Los Angeles, in de wijk Echo Park. Het rapnummer ‘Honk the horns’ werd speciaal voor deze commercial geschreven. De Amerikaanse acteur/rapper Courtney Richards (Young D) nam zelf de vocals voor zijn rekening.
De commercial ‘Rapper’ verschijnt vanaf zondag 15 mei op televisie, maar is vanaf deze maandag al te zien via YouTube.
Credits
Regisseur: Sven Super | Productiemaatschappij: In Case of Fire | Producer: Arjan Oosterveer | ECD: Joris Kuijpers, Dylan de Backer | Creative Directors: Jasper Diks, Ed van Bennekom | Copywriter: Jasper Diks | Art Director: Ed van Bennekom | Designer: Keith Korns | Business Director: Milo van der Meij | Producer: Yuka Kambayashi, Nelly de Wit | Assistant Producer: Simone van der Boogaard | Client: Marteyn Roose, Peggy Spaapen, Ellen van der Horst
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Courtney Richards
- auto
- campagne
- verzekeraar
- reclame
- Young D
- DDB & Tribal
- Even Apeldoorn bellen
- hiphop
- 59
- Centraal Beheer
- Achmea
- Honk the Horns
- rapper
- commercial
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

