CM en SuperRebel lanceren Qrtsjing

CM en SuperRebel lanceren Qrtsjing
  • Bureaus
  • 17 apr 2018 @ 00:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online betalenMerkenCampagnes

Qrtsjing claimt het betalingsgedrag voorgoed te veranderen. De dienst rekent af met bankpasjes, identifiers, acceptgiro’s, pinapparaten en cash. Het is kassa voor iedereen die factureert, afrekent of betaalt. Het Bredase bedrijf CM is in samenwerking met SuperRebel verantwoordelijk voor de ontwikkeling.

SuperRebel verzorgde de positionering, de naam en het big idea heeft ontwikkeld. Dit is de eerste opdracht die het bureau doet voor CM.

In landen als China en Zuid-Afrika is afrekenen met een QR-code al heel erg normaal. Dankzij Qrtsjing rekent straks de rest van de wereld ook zo af. Net als de naam al doet vermoeden is het een handeling die iedereen begrijpt: 'Scannen, betalen en QRTSJING!' De campagne die SuperRebel heeft ontwikkeld wordt binnenkort uitgerold in diverse media, te beginnen met online advertising en events.

Kassa voor iedereen

'Maar uiteindelijk is Qrtsjing zelf de beste reclame ooit', zegt oprichter Lodewijk Varossieau van SuperRebel. 'Want hoe meer ermee betaald wordt, hoe vaker de Qrtsjing-jingle te horen is. Want Qrtsjing is kassa voor iedereen. Luister in de commercial hoe dat klinkt.'

Sinds de opkomst van mobiel zijn bedrijven op zoek naar de beste manier om de consument hierop te bereiken. Sinds 1999 helpt CM bedrijven hiermee door het dagelijks verbeteren van het beste platform voor Messaging, Betalingen, Voice en Identificatie. CM biedt via één platform een hybride oplossing waarmee bedrijven hun doelgroep bereiken.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken