CM en SuperRebel lanceren Qrtsjing
- Bureaus
- 17 apr 2018 @ 00:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online betalenMerkenCampagnes
- 17 apr 2018 @ 00:04
- Redactie Bureaus
Qrtsjing claimt het betalingsgedrag voorgoed te veranderen. De dienst rekent af met bankpasjes, identifiers, acceptgiro’s, pinapparaten en cash. Het is kassa voor iedereen die factureert, afrekent of betaalt. Het Bredase bedrijf CM is in samenwerking met SuperRebel verantwoordelijk voor de ontwikkeling.
SuperRebel verzorgde de positionering, de naam en het big idea heeft ontwikkeld. Dit is de eerste opdracht die het bureau doet voor CM.
In landen als China en Zuid-Afrika is afrekenen met een QR-code al heel erg normaal. Dankzij Qrtsjing rekent straks de rest van de wereld ook zo af. Net als de naam al doet vermoeden is het een handeling die iedereen begrijpt: 'Scannen, betalen en QRTSJING!' De campagne die SuperRebel heeft ontwikkeld wordt binnenkort uitgerold in diverse media, te beginnen met online advertising en events.
Kassa voor iedereen
'Maar uiteindelijk is Qrtsjing zelf de beste reclame ooit', zegt oprichter Lodewijk Varossieau van SuperRebel. 'Want hoe meer ermee betaald wordt, hoe vaker de Qrtsjing-jingle te horen is. Want Qrtsjing is kassa voor iedereen. Luister in de commercial hoe dat klinkt.'
Sinds de opkomst van mobiel zijn bedrijven op zoek naar de beste manier om de consument hierop te bereiken. Sinds 1999 helpt CM bedrijven hiermee door het dagelijks verbeteren van het beste platform voor Messaging, Betalingen, Voice en Identificatie. CM biedt via één platform een hybride oplossing waarmee bedrijven hun doelgroep bereiken.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Adnight pakt na Amsterdam en Brussel... 04-11-2024
- ‘Digitaal knooppunt’ maakt... 31-10-2024
- De toenemende groei van podcasts en... 30-10-2024
- ANWB zet captcha in bij... 29-10-2024
- Gouden Zaag 2024 van start25-10-2024
- Campagne Vlinderziekte moet... 24-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing