Telefoonhoesje.nl brengt webshop naar winkelstraat
- Food-en-retail
- 26 sep 2013 @ 09:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenIntroductieMultichannel
- 26 sep 2013 @ 09:02
- Redactie Food en Retail
Op 5 oktober opent de webshop Telefoonhoesje.nl haar eerste fysieke winkel. Op de Salmstraat 17 in Geleen worden de voordelen van online winkelen samengevoegd met die van het winkelen in de winkelstraat.
Online winkelen is de afgelopen jaren ontzettend populair geworden. De gezelligheid van de winkelstraat vind je achter je computer echter niet terug. Ook het aanraken en direct meenemen van je aankoop is iets wat online niet mogelijk is.
Met het nieuwe concept van Telefoonhoesje.nl is het enorme aanbod van internet straks ook in de winkelstraat terug te vinden. Het volledige assortiment van ruim 10.000 telefoonhoesjes in een winkel onderbrengen is volgens eigenaar Bjorn Vriesema onmogelijk: “Slechts een gedeelte van de hoesjes zal zoals in een traditionele winkel geëtaleerd worden. Alle overige hoesjes die niet in de winkel liggen, maar wel direct uit het magazijn leverbaar zijn, kunnen met touchscreen informatieschermen worden opgevraagd.”
Op 5 oktober om 12:00 uur is de feestelijke opening. Het winkelend publiek wordt bij aankoop van een telefoonhoesje getrakteerd op een leuke goody bag met een waarde van ruim 30 euro. Tijdens de opening worden opnames gemaakt door het RTL programma Lifestyle Xperience. Deze nieuwe ontwikkeling waarbij een webshop de winkelstraat opzoekt wordt een item van het RTL programma.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
- Primark leert jongeren naaien17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management