Warsteiner presenteert Art Collection
- Food-en-retail
- 19 dec 2013 @ 15:43
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Consumenten
- 19 dec 2013 @ 15:43
- Redactie MarketingTribune
Zes internationale kunstenaars met een passie voor galerie en street art, lieten hun creativiteit los op een Warsteiner bierfles en creëerden samen met Warsteiner de ‘Warsteiner Art Collection'. De collectie wordt vanavond gepresenteerd in de TON TON club in Amsterdam om 19.00 uur.
Warsteiner presenteert de Art Collection voor de eerste keer in Nederland tijdens de lancering van de vijfde editie van I LOVE FAKE MAGAZINE aankomende donderdag. De Art Collection is ontworpen in het teken van de 260ste verjaardag van het merk. Wilco Gersen, brand manager van Warsteiner Nederland: 'Warsteiner heeft al jarenlang een band met kunst. De familie achter de brouwerij is fervent verzamelaar en liefhebber en Warsteiner heeft sinds een aantal jaren zelfs een eigen kunstprijs: de BLOOOM Award by Warsteiner. In Nederland steunt Warsteiner tal van kunstinitiatieven. Het werd tijd om een stapje verder te gaan en nu is een eigen kunstcollectie werkelijkheid geworden.'
Art bottle bemachtigen
De geselecteerde kunstenaars maken deel uit van een generatie die op een eigen manier vorm weet te geven aan hun expressies en hiermee gevestigde kunsttentoonstellingen ontwijkt. Iedere kunstenaar heeft op een eigen aluminium flesje zijn of haar eigen stijl weten over te brengen. Wie één van de zes Warsteiner Art Bottles wil bekijken kan naar het launch event komen: daar staat een vending machine waarmee je een special edition Warsteinerfles kan scoren.
Over Warsteiner
WARSTEINER Premium Pilsener wordt sinds 1753 gebrouwen in het plaatsje Warstein in Sauerland. Inmiddels is de Warsteiner Brauerei de grootste private bierbrouwer van Duitsland. Het premium pilsener wordt gebrouwen in een van de modernste brouwerijen ter wereld en geëxporteerd naar meer dan 60 landen. Vanaf de 20ste eeuw is WARSTEINER sterk verbonden met kunst, design en ”premium sports”. Kunstenaars uit verschillende vakgebieden hebben door de jaren heen bijgedragen aan de uitstraling van het merk. Warsteiner is sinds 2012 officieel sponsor van het KLM Open. Kijk voor meer informatie hier en op Facebook hier.
Over ILOVEFAKE Magazine
ILOVEFAKE Magazine is een halfjaarlijks magazine over mode, kunst en cultuur. Het 350 pagina's tellende magazine publiceert over opkomende en gevestigde artiesten van over de hele wereld. Naast het print magazine is er een online omgeving en blog: ILOVEFAKEMAGAZINE.COM.
- cocreatie
- design
- limited edition
- bier
- bierfles
- pul
- Warsteiner
- TON TON club
- Duitsland
- 1753
- ILOVEFAKE Magazine
- Wilco Gersen
- BLOOOM Award by Warsteiner
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Koper gevonden voor failliete Blokker 23-12-2024
- Etos valt in de prijzen met 9... 23-12-2024
- [onderzoek] 'Tien procent meer vraag... 19-12-2024
- Mora mikt op feestdagen met... 18-12-2024
- Foodmerken Unox en Zwan verkocht aan... 18-12-2024
- Unilever verkoopt merk Conimex aan... 18-12-2024