Gay Pride: AH-to-Go is tijdelijk AH-to-Gay

  • Food-en-retail
  • 31 jul 2014 @ 16:16
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieWinkelen

Retailformule 'AH-to- Go' in de Amsterdamse binnenstad dit weekend omgedoopt in ‘AH-to-Gay’. Dit vanwege het evenement Gay Pride dat deze dagen ter plaatse wordt gehouden.

Het logo is aangepast, er ligt een roze loper voor de winkel en de roze koeken zijn er in de aanbieding, meldt Albert Heijn via Twitter (bron: Levensmiddelenkrant). Veel merken zijn actief tijdens het event, zo sponsort wodkamerk Absolut een boot van club NYX tijdens de Canal Parade en organiseert de KLM een speciale Workplace Pride-lunch in het Pulitzer Hotel te Amsterdam. In samenwerking met AVROTROS zendt stadszender AT5 de botentocht op twee augustus live uit. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken