Ron Blaauw opent nieuwe pop up Febo-zaak in PC Hooftstraat - huisstijl van geel naar rood
- Food-en-retail
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Redactie Food en Retail
Amsterdamse banketbakker en snackbarketen Febo opent haar deuren in de Amsterdamse PC Hooftstraat. De vestiging is een pop-up automatiek waar volgens het merk alle voetbalvrouwen en sterren hun kroketten kunnen halen om bij te komen van het shoppen. Febo-fan en sterren-chef Ron Blaauw is verantwoordelijk voor de feestelijke onthulling van de automatiek. Met de opening telt Febo nu 67 vestigingen door heel Nederland. Tegelijkertijd verdwijnt de huisstijlkeur geel.
Dennis de Borst, directeur Febo: 'Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. We maken ze elke dag vers, met Nederlandse ingrediënten. Het was daarom voor ons een logische stap om een vestiging te openen in de duurste winkelstraat van Nederland; de PC Hooftstraat.' Het adres is: PC Hooftstraat 125, tussen Tommy Hilfiger en de Ici Paris.
Kroketten
Vooralsnog worden in de PC Hooftstraat alleen kroketten aangeboden, dit zijn volgens het merk 'de helden van Febo.' Al 75 jaar worden zij elke ochtend vers gerold, volgens het authentieke recept van opa de Borst. De pop-up automatiek is open van 9.00 tot 21.00 uur. De hele dag door worden de verse kroketten geleverd door de Febo-bezorgservice.
Geen Febo-geel meer
De onthulling valt samen met de lancering van de nieuwe huisstijl. Het kenmerkende geel van Febo heeft plaatsgemaakt voor verfijnd wit met een rode rand. 'De nieuwe kleuren geven Febo een luxe uitstraling en sluiten beter aan op de kwaliteit van de producten. Alle vestigingen in Nederland zijn vanaf eind november gehuld in de nieuwe huisstijl, ook de allernieuwste vestiging op de PC', aldus de naar de FErdinand BOlstraat genoemde zaak. Hieronder twee foto's van opining en van de automatiek in actie. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- golddiggers
- Nederlands
- Febo
- ingrediënten
- vers
- vestiging
- producten
- stunt
- december
- kroket
- luxe merken
- logisch
- Dennis de Borst
- hoogwaardig
- voetbalvrouw
- directeur Febo
- snack
- kwaliteit
- Ferdinand Bol
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
- Doritos Loaded lanceert speciale... 10-07-2025
- Directeur Marketing Jorieke de Vries... 10-07-2025
- Dorothée Vanderbroeck van Libresse... 10-07-2025
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers