Ron Blaauw opent nieuwe pop up Febo-zaak in PC Hooftstraat - huisstijl van geel naar rood
- Food-en-retail
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Redactie Food en Retail
Amsterdamse banketbakker en snackbarketen Febo opent haar deuren in de Amsterdamse PC Hooftstraat. De vestiging is een pop-up automatiek waar volgens het merk alle voetbalvrouwen en sterren hun kroketten kunnen halen om bij te komen van het shoppen. Febo-fan en sterren-chef Ron Blaauw is verantwoordelijk voor de feestelijke onthulling van de automatiek. Met de opening telt Febo nu 67 vestigingen door heel Nederland. Tegelijkertijd verdwijnt de huisstijlkeur geel.
Dennis de Borst, directeur Febo: 'Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. We maken ze elke dag vers, met Nederlandse ingrediënten. Het was daarom voor ons een logische stap om een vestiging te openen in de duurste winkelstraat van Nederland; de PC Hooftstraat.' Het adres is: PC Hooftstraat 125, tussen Tommy Hilfiger en de Ici Paris.
Kroketten
Vooralsnog worden in de PC Hooftstraat alleen kroketten aangeboden, dit zijn volgens het merk 'de helden van Febo.' Al 75 jaar worden zij elke ochtend vers gerold, volgens het authentieke recept van opa de Borst. De pop-up automatiek is open van 9.00 tot 21.00 uur. De hele dag door worden de verse kroketten geleverd door de Febo-bezorgservice.
Geen Febo-geel meer
De onthulling valt samen met de lancering van de nieuwe huisstijl. Het kenmerkende geel van Febo heeft plaatsgemaakt voor verfijnd wit met een rode rand. 'De nieuwe kleuren geven Febo een luxe uitstraling en sluiten beter aan op de kwaliteit van de producten. Alle vestigingen in Nederland zijn vanaf eind november gehuld in de nieuwe huisstijl, ook de allernieuwste vestiging op de PC', aldus de naar de FErdinand BOlstraat genoemde zaak. Hieronder twee foto's van opining en van de automatiek in actie. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- vestiging
- kroket
- Dennis de Borst
- luxe merken
- producten
- december
- voetbalvrouw
- logisch
- stunt
- golddiggers
- Febo
- hoogwaardig
- Nederlands
- ingrediënten
- snack
- directeur Febo
- Ferdinand Bol
- kwaliteit
- vers
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




