Hema haakt in op Pride 2016 met gay-shirts
- Food-en-retail
- 23 jul 2016 @ 09:01
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Food
- 23 jul 2016 @ 09:01
- Redactie MarketingTribune
De Hema is van en voor iedereen, ongeacht waar je vandaan komt of wie je bent, stelt deze retailketen. 'En onze Hema iconen dus ook! Daarom bieden we vanaf vandaag deze limited edition t-shirts aan, waarmee we samen met jullie #pride2016 willen vieren. Van ieder verkocht shirt gaat de volledige winst naar het Gay-Straight Alliance Netwerk.' Op de speciale shirts zijn worsten en tompoucen suggestief en met een knipoog afgebeeld.
Het ontwerp verwijst naar gender en varianten die de liefde daarbinnen biedt. De shirts zijn exclusief verkrijgbaar in de volgende filialen in Amsterdam: Jodenbreestraat, Nieuwendijk, Kalvertoren en Centraal Station. 'Wees er snel bij, want op is op', waarschuwt Hema. Hieronder de ontwerpen voor gays en eentje voor hetero's. De opvallende inhaakactie is bedacht door bureau XXS Amsterdam. (PvWK, bron: Facebook)
- Hema
- Amsterdam
- Centraal Station
- Nieuwendijk
- filialen
- iconen
- winst
- #pride2016
- homo
- limited edition
- liefde
- exclusief
- Pride
- shirts
- Jodenbreestraat
- Canal Parade
- Kalvertoren
- snel
- op is op
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers