Hornbach benoemt Maarten Post als marketingmanager
- Food-en-retail
- 5 sep 2016 @ 09:58
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Winkelen
- 5 sep 2016 @ 09:58
- Redactie Food en Retail
Maarten Post (32) is deze maand bij Hornbach Bouwmarkt Nederland begonnen als marketingmanager. Hij komt van Goossens. Hornbach staat bekend om zijn opvallende campagnes en ludieke acties. De leus: `Hornbach, er is altijd iets te doen’ geldt zeker voor de afdeling marketing, meldt de DIY-retailer. Hij volgt Michel van Slingerland op die eerder naar online bloemenwebshop Fleurop vertrok.
'Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging', reageert Post , 'Het is geweldig dat ik nu onderdeel mag zijn van het Hornbach-team. Wat ik ga toevoegen aan de organisatie? Samen met Hornbach wil ik de groeiambities onder de loep nemen en in al onze marketingactiviteiten de merkbekendheid centraal stellen. Maar eerst ga ik nog richting Hornbach Duitsland voor een intensieve opleiding.'
Goed rondkijken
'Kijken, luisteren, observeren en ook veel vragen stellen. Daar begint het mee. Zo leer ik de organisatie snel kennen. Het is natuurlijk prettig in een organisatie te rollen waar al jaren sprake is van groei. Dat impliceert een positieve, dynamische werksfeer die bij iedereen het beste naar boven haalt. Ja, ook bij mij!', kondigt hij enthousiast aan. Vóór Hornbach heeft Post als marketing- en communicatiemanager gewerkt bij Goossens wonen & slapen. (PvWK)
Achtergrond over Hornbach
Hornbach, de naam door het bedrijf zelf in het persbericht foutief in schreeuwerige kapitalen geschreven, is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat Hornbach nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. Hornbach won in 2015 voor de tiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is Hornbach bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle Hornbach-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Hornbach Bouwmarkt Nederland
- opvallend
- Maarten Post
- merkbekendheid
- marketeer
- benoeming
- Hornbach
- marketingactiviteiten
- Goossens
- groeiambitie
- onder de loep
- campagnes
- Hornbach Duitsland
- marketingmanager
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




