[visuals] Art director Jessica Stahl biedt anti-katerhulp met gepersonaliseerde Bloody Mary

27apr 201709:05
  • Food-en-retail
  • 21715 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodCampagnes

nieuws Toen Jessica Stahl (foto onder) in Amsterdam arriveerde als jonge creatief, wist ze niet hoe ze aan de bak moest komen. Maar wel hoe ze een goede Bloody Mary moest shaken. En dat veel reclamensen daarvan houden. Het idee ontstond een op bureaunamen afgestemde reeks ontwerpen te maken van haar favoriete drankje, 'perfected over a few tipsy afternoons in my kitchen', waarbij de belofte is dat dit 'de creativiteit herstelt na een pittige nacht uit'. Na Koningsnacht bijvoorbeeld. Ziehier haar mooie creaties.

'To get the whole experience, visit getbloodycreative.com', voegt Jessica er aan toe. Via haar website is ze ook te bereiken, voor wie spontaan (na)dorst krijgt. En wij dragen daar op deze Koningsdag graag ons steentje aan bij. Go Jessica! (PvWK)


GET BLOODY CREATIVE





     Bedenkster en art director Jessica Stahl 


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken