[visuals] Art director Jessica Stahl biedt anti-katerhulp met gepersonaliseerde Bloody Mary
- Food-en-retail
- 27 apr 2017 @ 09:05
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Food
- 27 apr 2017 @ 09:05
- Redactie Food en Retail
Toen Jessica Stahl (foto onder) in Amsterdam arriveerde als jonge creatief, wist ze niet hoe ze aan de bak moest komen. Maar wel hoe ze een goede Bloody Mary moest shaken. En dat veel reclamensen daarvan houden. Het idee ontstond een op bureaunamen afgestemde reeks ontwerpen te maken van haar favoriete drankje, 'perfected over a few tipsy afternoons in my kitchen', waarbij de belofte is dat dit 'de creativiteit herstelt na een pittige nacht uit'. Na Koningsnacht bijvoorbeeld. Ziehier haar mooie creaties.
'To get the whole experience, visit getbloodycreative.com', voegt Jessica er aan toe. Via haar website is ze ook te bereiken, voor wie spontaan (na)dorst krijgt. En wij dragen daar op deze Koningsdag graag ons steentje aan bij. Go Jessica! (PvWK)
GET BLOODY CREATIVE
Bedenkster en art director Jessica Stahl
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Jessica Stahl
- Bloody Mary
- 72
- Willem-Alexander
- experience
- Koningsnacht
- tomatensap
- sollicitatie
- tipsy
- kater
- creativiteit
- my kitchen
- shaken
- Amsterdam
- reatie
- W+K
- pittige nacht
- reclamensen
- wodka
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals... 06-11-2024
- Bijenkorf en Adyen innoveren met... 06-11-2024
- David Beckham merkambassadeur... 06-11-2024
- Gratis wassen bij Coolblue Energie05-11-2024
- Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan... 05-11-2024
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing