Febo lanceert badslippers en eigen kledinglijn
- Food-en-retail
- 31 jul 2017 @ 15:50
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 31 jul 2017 @ 15:50
- Peter van Woensel Kooy
Het lijkt de nieuwste trend in snack- en haute fritureland: een eigen kledinglijn. Het hipste item komt binnenkort echter van automatiekgigant Febo: een heuse badslipper. Bij voorkeur met brandschone witte sokken te dragen.
McDonald’s presenteerde onlangs op 26 juli tijdens de zogenoemde 'Global McDelivery Day' bij een McDelivery-bestelling via UberEATS een eigen kledinglijn. De Hema scoorde al eerder met t-shirts met toumpoucen en de rookworst. Blijkbaar zien klanten er de humor en de knipoog van in en bevestigt zo zijn/haar de merkrelatie. Nu tovert Febo, dat vorig jaar al op opvallende wijze het 75-jarig bestaan vierde, een eigen lijn uit de hoed. Voor het concept tekent bureau Natwerk. Hierbij een eerste beeldimpressie van de nieuwe Febo-kledinglijn. Het is wel duidelijk waarmee de hippere culi en Febo-fan de komende zomermaanden flaneert. (PvWK)
(bron: MarketingTribune)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- lijn
- snack
- kledinglijn
- kroket
- automatiekgigant
- UberEATS
- kleding
- Hema
- badslipper
- witte sokken
- McDelivery
- t-shirts
- trend
- bestelling
- Febo
- haute friture
- 'Global McDelivery Day
- McDonald’s
- land
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Koper gevonden voor failliete Blokker 23-12-2024
- Etos valt in de prijzen met 9... 23-12-2024
- [onderzoek] 'Tien procent meer vraag... 19-12-2024
- Mora mikt op feestdagen met... 18-12-2024
- Foodmerken Unox en Zwan verkocht aan... 18-12-2024
- Unilever verkoopt merk Conimex aan... 18-12-2024