PLMA's 'World of Private Label' gaat los in Rai

  • Food-en-retail
  • 29 mei 2018 @ 15:06
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFood

De Private Label Manufacturers Association is een non-profit organisatie opgericht in 1979 om private labels te promoten. Vandaag (29 mei 2018) en morgen trekt het event duizenden gasten naar de World of Private Label in de Rai.

De jaarlijkse PLMA beurs wil retailers en producenten bij elkaar brengen om ze te helpen bij het vinden van nieuwe producten, nieuwe contacten te maken en ideeën te ontdekken die hun private label programma’s nog succesvoller te maken. Dit jaar staan er meer dan 4000 stands, inclusief 50 nationale en regionale paviljoens, om producten tentoon te stellen variërend van etenswaren tot producten voor cosmetica, gezondheidheid, huishouden, keuken, auto, tuin en doe-het-zelf. Allemaal toepasbaar als huis- of eigen merk. Niet verbazend dat het bij de Rai Amsterdam wemelt van de internationale foodmarketeers en -retailers. Meer info klik hier.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken