'Randstad kiest voor shorttrack'

  • Sponsoring
  • 13 jun 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

De verbintenis zou al komend olympisch seizoen moeten ingaan. In eerste instantie gaat het om een gedeeld hoofdsponsorschap met KPN, in een later stadium (na de Olympische Spelen van 2014 in Sochi) zou Randstad de hoofdsponsoring alleen op zich gaan nemen.

Gisteren verlengde KPN het sponsorcontract met de KNSB. Daarmee blijft het bedrijf zeker tot en met 2016 hoofdsponsor van de bond, met een optie om twee jaar te verlengen. KPN blijft in het gewijzigde contract ook hoofdsponsor van de disciplines langebaanschaatsen, de team pursuit, het marathonschaatsen en vooralsnog tot en met de Spelen in Sochi ook het shorttrack.

KPN treedt terug als hoofdsponsor van het inline-skaten en blijft hier als subsponsor aan verbonden. De KNSB is op zoek naar een hoofdsponsor voor deze discipline.

Binnen de disciplines marathonschaatsen en shorttrack is in het nieuwe contract ruimte gemaakt voor een gedeeld hoofdsponsorschap.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken