Super Sponsoring biedt topsprekers

  • Sponsoring
  • 27 sep 2013 @ 11:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorcongresSponsoring

Het jaarlijkse congres van SponsorTribune op 21 november heeft dit jaar een topbezetting aan sprekers. Keynotes zijn er onder andere van Ronald van de Straat (Procter & Gamble), Jan Driessen (AEGON) en Ilco van der Linde (MasterPeace).

Het congres staat in het teken van Super Sponsoring, de nieuwe fase in sponsoring.

Naast de keynotes is er weer een groot aantal parallelsessies met best practices, onderzoek, trends en paneldiscussies op het gebied van sport, kunst, entertainment, maatschappij en media. Zo zijn er presentaties van onder andere Geert Mol (Samsung), Danny Damman (Ziggo Dome), Nico Rijkhoff (Ziggo), Marc van den Tweel (Natuurmonumenten), Hendrikje Crebolder (Rijksmuseum), Dennis Schomaker (KNSB), Gertie Eijkenaar (SCA), Stage Entertainment en Kim Potters (PepsiCo).

Komende weken zal nog een aantal nieuwe sprekers bekend worden gemaakt, met name op sportsponsoring en media gebied.

Inschrijven voor het congres en meer informatie is te vinden op www.sponsorcongres.nl. Het Sponsorcongres vindt plaats op 21 november in DeFabrique in Utrecht. Aansluitend vindt 's avonds de uitreiking van de SponsorRingen plaats.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken