PSV Phoxy Club en Dierenrijk slaan handen ineen

  • Sponsoring
  • 22 jan 2014 @ 15:03
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringOutdoorDoelgroepPartnership

De PSV Phoxy Club en Dierenrijk gaan samenwerken. Phoxy en Pico, de mascottes van PSV en dé Kinderdierentuin, sluiten vriendschap en tekenden woensdag 22 februari jl. in het Philips Stadion hun contract. De 20 duizend leden van de PSV Phoxy Club kunnen door de samenwerking met Dierenrijk veel verrassingen verwachten.

Zo wordt de trapopgang naar de Family Corner (tribune speciaal voor kinderen tot en met twaalf jaar) door Dierenrijk gethematiseerd en krijgt Phoxy een eigen Phoxy Hol in Dierenrijk. Komend jaar organiseren dé Kinderdierentuin en de PSV Phoxy Club ook evenementen in het park en in het Philips Stadion.

Samenwerking met Libéma
Dierenrijk, bij Eindhoven, is onderdeel van Libéma. Een van de pijlers van deze overkoepelende organisatie is sportstimulatie en welzijn. Divisiedirecteur van Libéma, Jan Blijenberg: ‘We vinden het belangrijk dat gasten plezier in hun vrije tijd beleven en daar is meestal een gezonde leefstijl voor nodig. Als kinderdierentuin willen we de voetbalsport laagdrempelig bij kinderen onder de aandacht brengen. Zo is het idee ontstaan om mascotte Pico van Dierenrijk vriendschap te laten sluiten met mascotte Phoxy van PSV.’Naast dit initiatief ondersteunt Libéma jaarlijkse topsportevenementen, zoals Indoor Brabant en TopShelf Open.

PSV Phoxy Club
De PSV Phoxy Club is een fanclub voor PSV-supporters van nul tot en met twaalf jaar. Kinderen die lid zijn van de PSV Phoxy Club worden nog meer betrokken bij hun rood-witte helden. Tiny Sanders, algemeen directeur van PSV, is verheugd met deze samenwerking: ‘Kinderen zijn de supporters van de toekomst. Wij kijken uit naar de vele activiteiten die nog gaan komen vanuit de Kinderdierentuin en de PSV Phoxy Club.”
Pico kreeg woensdagochtend zijn eerste stadiontour door het Philips Stadion. Phoxy en Georginio Wijnaldum lieten hem de meest bijzondere plaatsen van het stadion zien. PSV TV maakte hier opnames van!
 


Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken