Eredivisie nog drie jaar bij NOS

Eredivisie nog drie jaar bij NOS
  • Sponsoring
  • 19 mrt 2014 @ 12:24
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalMediaSportmarketing

De samenvattingen van het Eredivisie voetbal zijn de komende drie jaar te zien bij de NOS. Dat hebben Eredivisie Media & Marketing (EMM) en de NOS vandaag bekend gemaakt.

Frank Rutten, CEO van EMM: 'De Eredivisie en de NOS hebben een langdurige en prettige relatie met elkaar en die zetten we met plezier de komende drie jaar voort. Voor de fans schept dit een duidelijk aanbod: voor alle live wedstrijden kan men terecht bij FOX Sports Eredivisie en voor de samenvattingen bij de NOS. We vertrouwen erop dat de fans deze combinatie zullen waarderen.'

Rutten vervolgt: 'Dat we nu deze keuze hebben gemaakt onderstreept bovendien eens te meer dat we met onze vrij toegankelijke zender FOX werken met een plan voor de lange termijn, zoals vanaf de start altijd is benadrukt. FOX is pas zeven maanden in de lucht terwijl onze horizon 12 jaar verder ligt. Met FOX en FOX Sports werken we daarom met vertrouwen en onveranderde ambitie verder aan de toekomst.'

Jan de Jong, algemeen directeur NOS: 'Het is mooi te merken dat iedereen het een goed idee vindt dat de samenvattingen van de Eredivisie bij de NOS blijven. De kijkers, maar ook heel EMM inclusief de clubs, de Eredivisie en FOX. Wij beschouwen dat als een groot compliment voor onze aanpak van het voetbal. Onze uitzendingen van de Eredivisie op zaterdagavond zijn succesvoller dan ooit. En NOS Studio Sport op zondagavond zeven uur hoort steevast bij de meest bekeken programma’s van de Nederlandse televisie. De kracht van ons merk is enorm.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken