Randstad stopt als sponsor NOC*NSF

Randstad stopt als sponsor NOC*NSF
  • Sponsoring
  • 20 jul 2016 @ 11:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipOlympische SpelenSponsorship

Randstad stopt na twintig jaar als sponsor van het NOC*NSF. Na de Olympische Spelen in Rio de Janeiro bouwen de partners de samenwerking af. Het contract eindigt op 31 december 2016. Twintig jaar sponsoring resulteerde in tal van projecten voor top- en breedtesport, waaronder het programma 'Goud op de Werkvloer'. Ruim 5.600 keer kregen topsporters via dit programma loopbaan- of studieadvies of vonden een baan of stage.

Janine Bos, directeur marketing en communicatie Randstad Groep Nederland: 'In de sport zegt men altijd dat je op je hoogtepunt moet stoppen. De spelen in Rio beloven een recordhoogte aan medailles, dus dit is een mooi moment. Twintig jaar hebben we mogen bijdragen aan een verdere professionalisering van top- en breedtesport. Sport staat in Nederland op hoog niveau. Daar zijn we trots op.'

Randstad is zich momenteel aan het heroriënteren op de eigen sponsorportefeuille, aldus Bos. 'We kijken naar nieuwe mogelijkheden die dicht bij onze dienstverlening liggen. Op de korte termijn geven we eerst prioriteit aan een zorgvuldige invulling en afronding van de sponsoractiviteiten van NOC*NSF.'

Via de samenwerking met NOC*NSF helpt Randstad topsporters om hun sportieve én maatschappelijke ambities waar te maken. Dat gebeurt onder meer via het langlopende programma 'Goud op de Werkvloer'. Topsporters en coaches kunnen hier terecht bij een adviseur met vragen over bijvoorbeeld studiekeuze, stage, loopbaan en bemiddeling naar de arbeidsmarkt. Voor topsporters die sport en studie wilden combineren werd de Randstad Topsport Academie opgericht.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken