Nationale-Nederlanden en KNAU helpen hardlopers

Nationale-Nederlanden en KNAU helpen hardlopers
  • Sponsoring
  • 16 mrt 2017 @ 13:21
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipCommunitySport

Iedere hardloper heeft een eigen doel. Of je nu loopt om je fitter te voelen, wilt meedoen aan een hardloopevenement of je persoonlijke doel wilt verbeteren. Met het platform Hardlopen.nl helpen Nationale-Nederlanden en de Atletiekunie je om je persoonlijke doel te bereiken. 'Samen maken we hardlopen leuker.'

'Deze nieuwe samenwerking met Nationale-Nederlanden is van groot belang voor ons om hardlopers nog beter te helpen', aldus Joëlle Staps, ad interim directeur van de Atletiekunie, die samen met Arko Sports Media het platform ontwikkelde. 'Als Atletiekunie is het ons doel om zoveel mogelijk hardlopers te inspireren en begeleiden met een gepersonaliseerd en relevant aanbod. Ik geloof dat we daar samen een belangrijke bijdrage aan kunnen leveren. Nationale-Nederlanden wil supporter van alle hardlopers zijn en   lopers helpen met het bereiken van hun persoonlijke hardloopdoel. Deze nieuwe samenwerking versterkt het doel van beiden en dat gaan we de komende maanden zichtbaar maken op Hardlopen.nl.'

Het platform Hardlopen.nl biedt nieuws en inspiratie om je persoonlijke hardloopdoel te bereiken. Ook worden kosteloos trainingsschema’s voor het bereiken van afstanden van 3 tot 21 km aangeboden en kunnen hardlopers zich aanmelden voor de nieuwsbrief met tips. Het platform is daarnaast gekoppeld aan de hardlopen.nl app. De app biedt diverse functionaliteiten, zoals een Audio Coach naar keuze, het bijhouden van prestaties en het terugkijken van gelopen routes. Op een persoonlijke pagina kunnen lopers bijhouden  aan welke evenementen ze deelnemen wat de hardloopdoelen zijn en hoe de trainingen verlopen. Daarnaast is er de mogelijkheid op 1 op 1 advies van een expert op het gebied van voeding, training en gezondheid.

Wat verbindt NN en KNAU?

De Atletiekunie wil de atletiek, waaronder de loopsport, in Nederland versterken en vernieuwen. Door middel van aantrekkelijke trainings- en wedstrijdvormen, aangeboden vanuit kwalitatief sterke verenigingen en loopgroepen en een eigen online platform gericht op de hardloper. Via dit eigen platform wordt hardlopend Nederland geïnspireerd en begeleid met geschikt aanbod (cursussen, trainingen en evenementen), informatie, inspiratie en plezier.

Nationale-Nederlanden, onderdeel van NN Group, is in 2014 gestart met sponsoractiviteiten in de hardloopsport. Inmiddels is ze de trotse sponsor van tientallen hardloopevenementen in Europa en Japan, waaronder de NN Marathon Rotterdam en NN CPC Loop Den Haag. De sponsoractiviteiten zijn erop gericht om mensen te helpen bij het behalen van hun sportieve doelen. Dit gebeurt onder andere door vernieuwende activaties te ontwikkelen zoals de hardloopsupporter, het juichmoment of het platform Renmee.nl.

'Met deze activiteiten willen we lopers stimuleren hun doel te behalen of te vieren dat hun doel is behaald. Samen met de Atletiekunie kunnen we nu nog meer hardlopers bereiken en helpen bij het halen van hun persoonlijke hardloopdoel', aldus Remco Barbier, Manager Branding van NN Group.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken