Dubbelfrisss en Achtung! ontwikkelen mobiele dienst WTF Moet Ik Zeggen?

  • Bureaus
  • 16 jan 2014 @ 10:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesActivatieM-commerceDoelgroep

DubbelFrisss heeft samen met interactief bureau Achtung! de mobiele dienst 'WTF Moet Ik Zeggen?' gelanceerd om jongeren te helpen face-to-face contact te hebben met hun vrienden.

Steeds vaker vinden gesprekken plaats via een beeldscherm, 80% van de jongeren spendeert ruim 15 uur per week aan social media. Hierbij durven jongeren vaak meer te zeggen dan in een face-to-face gesprek.

De mobiele website Dubbelfrisss.nl/wtf is een digitale 'wingman' die relevante en grappige ideeën geeft om een gesprek aan te knopen en op gang te houden. Hiermee wil Dubbelfrisss, net als met het drankje, verfrissing bieden op de momenten dat dit het hardst nodig is. Eerder deed ze dit al met de 'Love Gun', een mobiele flirt-app. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken