Marc van der Haar over Wubbe

  • Bureaus
  • 3 dec 2014 @ 12:47
  • Link
  • Dewi Smeenk
    Dewi Smeenk

    Freelance Redacteur
    Nederlands MediaNetwerk
  • Interview

Wubbe haalde onlangs vier nieuwe klanten binnen. Wij spreken Marc van der Haar, partner bij Wubbe.

Dag Marc, hoe is het met je?

'Heel goed. Het is druk bij Wubbe en dat zie ik uiteraard graag. Veel werk voor bestaande klanten, maar ook onze vier nieuwe klanten brengen een hoop werk met zich mee.'

Wat doet Wubbe?

'Wubbe is een reclamebureau uit Delft en we werken voor klanten zoals Fleurop, Verstegen, Bram Ladage, Dura Vermeer en Ajax schoonmaakmiddelen. Voor deze merken richten we ons vooral op het behalen van resultaat. Door ons te focussen op strategie én creatie. Daar is ons hele bureau op ingericht. Als aanvulling daarop hebben we een paar jaar geleden het interactieve bureau Fox on the Run opgezet. Een bureau met digitale specialisten die exact weten hoe doelgroepen zich digitaal en interactief bewegen.'

Op wie richt Wubbe zich?

'Wij richten ons vooral op merken die zich, net als ons, durven aan te passen aan de tijd. En die de ambitie hebben van A-merk.'

Vier nieuwe klanten er bij. Vertel!

'Ja geweldig. Vier nieuwe klanten in twee maanden, dat is best wel uniek te noemen. Veranderende tijden vragen om een veranderende aanpak. Daarom hebben we Wubbe omgevormd van een full service bureau naar een bureau met de focus op strategie en creatie. Aangevuld met de interactieve kennis en expertise van Fox on the Run. Dit zorgt voor een lean&mean aanpak die aansluit bij de tijd van nu. En dat lijkt zich nu uit te betalen. Zo mogen we aan de slag voor Zandvliet Vleeswaren, Croon Elektrotechniek, UniCarriers en Falck.'

Wat zijn jullie ambities?

'Wij willen dé adviseurs zijn op het gebied van strategie en creatie voor klanten met ambitie.'

Wat is het laatste nieuws?

'Het laatste nieuws is dat we misschien binnenkort nóg een nieuwe klant kunnen melden. Maar daar kan ik nu nog niets over zeggen.'

www.wubbe.nl

Dewi Smeenk

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken