JWT wint twee zilveren Leeuwen met Next Rembrandt

  • Bureaus
  • 21 jun 2016 @ 11:19
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CampagnesAwardCannesDigitaal

Nederland heeft het eerste eremetaal binnen in Cannes. De ING-case 'The Next Rembrandt' leverde twee zilveren Leeuwen op voor reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam. Vijftien andere Nederlandse nominaties werden niet verzilverd.

'The Next Rembrandt' won in de categorieën Direct en Promo & Activation. De case stond bij de Direct Lions drie keer op de shortlist. Later deze week hoopt J. Walter Thompson nog zeven andere nominaties voor deze campagne om te zetten in bokalen.

In de categorieën Direct, Promo & Activation, Radio, Print & Publishing en Glass was Nederland in totaal 17 keer genomineerd. Bureaus als DDB & Tribal, TBWA\Neboko, N=5 en de gouddelver van twee jaar geleden, Lemz, staan nog met lege handen. 

Bekijk hier alle Nederlandse nominaties voor de Cannes Lions 2016. 



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken