JWT wint twee zilveren Leeuwen met Next Rembrandt
- Bureaus
- 21 jun 2016 @ 11:19
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesAwardCannesDigitaal
- 21 jun 2016 @ 11:19
- Jeroen Mirck
Nederland heeft het eerste eremetaal binnen in Cannes. De ING-case 'The Next Rembrandt' leverde twee zilveren Leeuwen op voor reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam. Vijftien andere Nederlandse nominaties werden niet verzilverd.
'The Next Rembrandt' won in de categorieën Direct en Promo & Activation. De case stond bij de Direct Lions drie keer op de shortlist. Later deze week hoopt J. Walter Thompson nog zeven andere nominaties voor deze campagne om te zetten in bokalen.
In de categorieën Direct, Promo & Activation, Radio, Print & Publishing en Glass was Nederland in totaal 17 keer genomineerd. Bureaus als DDB & Tribal, TBWA\Neboko, N=5 en de gouddelver van twee jaar geleden, Lemz, staan nog met lege handen.
Bekijk hier alle Nederlandse nominaties voor de Cannes Lions 2016.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Cannes
- Cannes Lions
- J. Walter Thompson
- zilver
- ING
- Leeuwen
- JWT
- Rembrandt
- winnaar
- awards
- shortlist
- The Next Rembrandt
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024