Lexus strikt Mark Ronson voor campagne 'Make Your Mark'
- Bureaus
- 11 apr 2017 @ 13:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingMerkenEndorsementCampagnes
- 11 apr 2017 @ 13:02
- Redactie Bureaus
Lexus is voor de lancering van de nieuwe topcoupé LC een bijzondere samenwerking aangegaan met de internationaal gevierde muziekproducent Mark Ronson. In de campagne ‘Make Your Mark’ komt muziek van Ronson samen met het fraaie design van de nieuwe Lexus.
‘Make Your Mark’ is een vervolg op de campagne ‘The Life RX’ met acteur Jude Law uit 2015 en benadrukt opnieuw de ambitie van Lexus op het gebied van Experience Amazing. Niet alleen met sensationele modellen als de nieuwe Lexus LC, maar ook op het gebied van muziek, kunst en technologie. Tijdens de campagne ‘Make Your Mark’ – die zes maanden duurt – genieten klanten en fans van verrassende content en unieke belevenissen.
Over de samenwerking met Lexus zegt Mark Ronson: 'Ik werk graag samen met partners die innovatief en uniek zijn. Toen Lexus mij met het concept voor de campagne benaderde en ik de LC zag, voelde dat verfrissend en spannend. Ik werd aangetrokken door het idee inspirerende muziek te gebruiken om hiermee een speciale ervaring rond de auto te creëren.'
'Synergie tussen engineering en design'
'De Lexus LC symboliseert een nieuwe fase van Lexus, die gaat over het creëren van een grotere synergie tussen engineering en design', zegt Alain Uyttenhoven, Head of Lexus Europe. 'Er is daardoor geen betere keuze dan samenwerken met Mark: een man die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan de muziekindustrie door ongelofelijke optredens en samenwerkingen met andere artiesten.'
De onderscheidende LC is een toonbeeld van Lexus’ Takumi en hun befaamde Craftsmanship. Deze ambachtslieden beschikken over een enorme drive voor verfijning en detaillering. Dat zie je terug in de Lexus LC, die vanaf augustus te koop zal zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren Gap Year
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten 2024
- War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op...
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison met influencermarketing...
- Effie Awards 2025 van start: drie nieuwe categorieën en een...
Laatste Nieuws
- Bol helpt vakantiestress te fixen06-06-2025
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten... 05-06-2025
- Trotse medewerkers GVB werven... 04-06-2025
- Drie Nederlandse nominaties op... 04-06-2025
- Digitale Museumkaart krijgt frisse... 03-06-2025
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’03-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management