Dijksman Communicatie werkt voor Lexus

Dijksman Communicatie werkt voor Lexus
  • Bureaus
  • 23 feb 2016 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCommunicatiePRMarketing

PR-bureau Dijksman Communicatie werkt samen met de PR-afdeling van Louwman & Parqui voor de lancering van de Lexus RX. Acteur Jude Law is het gezicht van de ‘Life RX’-campagne. Met deze campagne sluit Lexus aan op de wens van de moderne klant die luxe wil ervaren.

Jude Law laat de toeschouwer plaats nemen op de bestuurderstoel en draait de rollen om, de toeschouwer wordt hoofdrolspeler en de acteur assisteert. ‘Immersive theater’ heet deze vorm van toneel, die vorige week werd gebruikt bij de perslancering in Londen. Alle aanwezige  journalisten veranderden van toeschouwers in acteurs.

Een sterrencrew werkte mee, waaronder mode-ontwerper Joshua Kane, Hamish Jenkinson (creative director van Old Vic Tunnels uit Londen), regisseur Simon Evans (Secret Cinema), Stephen Dobbie (sound en graphic designer van de interactieve hit Punch Drunk), kostuumontwerpster Joanna Scotcher, Tupac Martir (lighting designer van modemerk Moschino) en natuurlijk Jude Law zelf.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken