Zwitsers snoepmerk kiest voor UM

Zwitsers snoepmerk kiest voor UM
  • Bureaus
  • 26 aug 2022 @ 11:25
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Zwitserse snoepmerk Ricola, bekend van de kruidenpastilles, kiest UM als strategische partner.

In 2022 wisselt Ricola in Nederland van distributeur hetgeen ook de zoektocht inluidt naar een nieuw en mediabureau. Daarbij kwamen ze uit bij UM. UM neemt per direct de volledige mediastrategie, planning en inkoop voor haar rekening. Met de merkbelofte ‘the vitalizing power of nature in one candy’ bouwt Ricola met UM dit jaar verder aan haar groei in overweging en gebruik.

Carolien van ’t Hek, CEO UM: ‘Als fervent gebruiker van het product ben ik ontzettend blij dat we Ricola mogen verwelkomen bij UM. Een mooi en authentiek merk wat we verder kunnen helpen met onze kennis en tooling naar groei onder huidige én nieuwe gebruikers’.

Alexandre Krouglikoff, VP Marketing France Benelux vertelt in het Engels: ‘We zijn erg enthousiast om te gaan samenwerken met UM en we zijn er van overtuigd dat ze zullen bijdragen aan het versterken van het merk Ricola in Nederland.’

Ricola is een Zwitsers familiebedrijf dat al sinds 1930 de beroemde kruidenpastilles produceert en op de markt brengt. Ricola is in 45 landen actief met meer dan 60 verschillende producten. Bij alle producten staan natuurlijke ingrediënten centraal waarbij er van 13 verschillende soorten Zwitserse kruiden gebruik gemaakt wordt. 

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken