Auto Trader en Klantenvertellen.nl gaan samenwerken

  • Content
  • 17 dec 2014 @ 15:46
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klantenservice

Vanaf deze week toont Auto Trader de reviews van marktleider Klantenvertellen bij de advertenties van autobedrijven op AutoTrader.nl. Dit betekent dat er van enkele duizenden autobedrijven reviews worden getoond in de advertenties.

Jan Wouter Kleinjan, MD Auto Trader: ‘De publicatie van de klanttevredenheidsscore van de deelnemende autobedrijven op Auto Trader zijn een prachtige toevoeging aan deze site voor zowel consument als autobedrijf.’ Het draait op autoportalen niet alleen om de keuze voor de juiste auto, maar ook om de betrouwbaarheid van het betreffende autobedrijf. Daarom is het belangrijk dat elk autobedrijf zijn klanttevredenheidsscore toont op AutoTrader.nl. Hierdoor worden advertenties betrouwbaarder en krachtiger met een toenemende verkoopkans.

Online reviews
‘Met het reviewsysteem van Klantenvertellen kunnen de verzamelde reviews op 13 belangrijke plaatsen, waar vraag en aanbod in de mobiliteitsbranche bij elkaar komen, gepubliceerd worden” aldus Jeroen Wilborts, Directeur Klantenvertellen BV.Voor autobedrijven die al gebruik maken van het reviewsysteem van Klantenvertellen, is dit een toevoeging naast alle andere plaatsen op internet waar de reviews al worden getoond.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken