Rabobank lanceert jongerenplatform Passi
- Content
- 1 nov 2017 @ 09:38
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Content
- 1 nov 2017 @ 09:38
- Redactie Contentmarketing
Voor jongeren in de leeftijd van 12-17 jaar heeft Rabobank het platform Passi gelanceerd. Hiermee worden jongeren aangemoedigd om al vanaf jonge leeftijd zelfstandig geld te verdienen en hun talenten te ontwikkelen.
Rabobank wil hiermee het fundament leggen voor een financieel gezond leven, en daarmee voor iedereen een gezonde financiële toekomst creëren. De boodschap van Passi luidt: 'Regel je eigen geld, pak die Passi'.
Passi = geld verdienen en talent ontwikkelen. En natuurlijk is Passi ook een knipoog naar de pinpas. Het gaat hier om een platform waar jongeren inspiratie vinden om zelf geld te verdienen en hun talenten te ontwikkelen. Rabobank biedt jongeren ook de kans om hun talent te ontdekken of in de praktijk hun droombaan te vinden middels partnerships, masterclasses en stages bij merken en bedrijven die voor hen relevant zijn.
Zelfredzaamheid is een van de vier thema's binnen de nieuwe positionering van Rabobank. Dorkas Koenen, directeur marketing, laat weten: 'Rabobank gelooft dat iedereen een gezonde financiële toekomst kan creëren. Het fundament hiervoor wordt gelegd op jonge leeftijd, want jong geleerd is oud gedaan. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met ervaren hoe je een financieel gezond leven leidt. Aan de basis hiervan staat zelf inkomen genereren, zodat je ook op je eigen benen leert staan.'
Passi wordt geïntroduceerd via een digital-first campagne, geïnspireerd door artiesten en muzikanten. Samen met social influencers, artiesten en partners op het gebied van muziek, food, sport, gaming en beauty wordt het platform gevoed met inspiratie en kennis.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hema Merk van het Jaar tijdens uitreiking Grand Prix Content...
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
- Milieuorganisaties lanceren “Op vakantie? Denk dichtbij”
- Campagne BrightPensioen wijst consumenten op invloed...
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt rondreis door Nederland
Laatste Nieuws
- 'Brabant herinnert' staat stil bij... 14-11-2024
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt... 14-11-2024
- Hema Merk van het Jaar tijdens... 12-11-2024
- Campagne BrightPensioen wijst... 12-11-2024
- Milieuorganisaties lanceren “Op... 08-11-2024
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024