Etos thee verpakkingen door Millford
- Design
- 17 jul 2015 @ 10:38
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging designFood
- 17 jul 2015 @ 10:38
- Redactie Design
Afgelopen september lanceerde Etos al zijn superfoods thuislijn. Nu is er voor de theeliefhebbers ook een thuismerk kruidentheecollectie, die bestaat uit 7 biologische theemelanges. Het meest opvallend zijn de trendy verpakkingen, die niet misstaan tussen hippe merken als Clipper en Higher Living. Designbureau Millford ontwikkelde de Etos thee verpakking.
Etos koos voor een breed thee assortiment dat perfect past bij de keuze van de consument van vandaag; een high quality product dat samengaat met een natuurlijke en gezonde leefstijl. Etos vroeg design bureau Millford om voor het design te zorgen. Elke afzonderlijke smaak moest duidelijk zijn functie en smaak communiceren en de gehele lijn moest een ‘familie’ worden met een aantrekkelijke verpakking die het gevoel van het openmaken van een cadeautje zou overbrengen.
Millford ontwikkelde een karakteristieke verpakking, anders dan de klassieke theebox. Ook creëerde het bureau een design font exclusief voor de Etos thee, waardoor het product een geheel andere look krijgt dan de bestaande Etos productenlijn. Alle varianten van de thee hebben een eigen icoon in de vorm van een raam op de voorkant van de verpakking.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing