Nas volgt Lewerissa op als voorzitter BNO NEXTpack

  • Design
  • 3 jun 2016 @ 09:24
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Frank Nas, managing director Design Bridge, is de nieuwe voorzitter van BNO NEXTpack, Hij volgt Ronald Lewerissa, directeur en mede-oprichter Flex/Design, op. Ronald Lewerissa was ruim drie jaar aanvoerder van NEXTpack en blijft actief lid.

Lewerissa heeft zich tijdens zijn voorzitterschap onder meer hard gemaakt voor een breed gedragen manifest dat richting geeft aan nieuwe initiatieven, de groei van de BNO Packaging Talent Award, zichtbaarheid tijdens Dutch Design Week met bijvoorbeeld het event ‘Superfast’, een succesvolle serie summerclasses en de NL Packaging Awards.

Frank Nas: ‘Ronald heeft op heel eigen wijze de belangen van al die verschillende bureaus bij elkaar gebracht. Ik maak een grote buiging voor hem. Ik ga me nu hard maken voor de verdere groei en de professionalisering van het packaging design-vak in Nederland. Meer én betere investeringen van merkeigenaren en meer én betere aanwas van packaging design talent. Via NEXTpack willen wij studenten en marketeers bereiken met informatie, educatie en inspiratie.’


Ronald Lewerissa: ‘We zijn met NEXTpack in een nieuwe fase terecht gekomen en ik denk dat het heel goed is dat Frank, als directeur van een van de meest toonaangevende bureaus van Europa, het gezicht van onze club wordt.’






Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken