Synovite lanceert Relay42 voor data-management

  • Media
  • 3 sep 2013 @ 12:22
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingInteractie

Marktleider Synovite lanceert vandaag haar geïntegreerde Tag & Data Management Platform: Relay42. De integatie van deze beheertaken richt zich op de groeiende vraag naar controle en benutting van waardevolle on-site data.

Beslissingen op het gebied van online marketing worden steeds vaker genomen op basis van tegenstrijdige of incomplete informatie, aldus Synovite. Een grote uitdaging is het koppelen van verschillende databronnen, zoals CRM, on-site en off-site data. Vaak wordt informatie door meerdere verschillende partners verzameld en is daardoor gefragmenteerd. De online marketeer zelf heeft in veel gevallen alleen beschrijvende webstatistieken tot zijn beschikking, terwijl hij juist on-site interactie wil combineren met andere informatiebronnen en actie wil kunnen ondernemen op individueel niveau.

Dialoog op meerdere kanalen afstemmen Door on-site en off-site bezoekersgedrag te meten - op anoniem maar individueel niveau - en beschikbaar te stellen aan andere systemen of netwerken, kunnen met Relay42 zeer specifieke inzichten worden verworven en kan internetmarketing relevanter worden gemaakt. Daarbij is er minder sprake van ‘waste’: adverteren bij doelgroepen die jouw boodschap niet relevant vinden.

Relay42 biedt via het Tag Management Systeem adverteerders de mogelijkheid controle over tags te houden, zonder externe en interne afhankelijkheden en data optimaal te verzamelen. Het geïntegreerde dataplatform biedt vervolgens de flexibiliteit die nodig is in het dynamische online marketingveld, bijvoorbeeld door de marketeer in staat te stellen de dialoog binnen meerdere kanalen beter af te stemmen op de klant.

Geïntegreerd duaal product Reden om de technologie uit te breiden en te herpositionieren is volgens mede-oprichter Tomas Salfischberger met name een flinke stap in functionaliteit: ‘Relay42 is niet alleen een nieuw jasje. Wij kiezen nu duidelijk voor een meer geïntegreerd duaal product: slim Tag en Data Management. De uitdagingen voor adverteerders worden op dat vlak alleen maar groter. We zien dat marketeers en mediabureaus behoefte hebben aan controle over tags en data, zonder externe en interne afhankelijkheden, om effectief te kunnen werken in een steeds complexere en dynamische markt. Hierdoor kunnen faciliterende afdelingen zoals IT zich focussen op hun kernactiviteit en heeft de online marketeer meer flexibiliteit en meer mogelijkheden om eigen data slimmer in te zetten. ’

Synovite levert Online Marketing technologie en is opgericht in 2010 door drie ex-Google werknemers en twee ondernemers met een technische achtergrond. Synovite heeft sindsdien een geavanceerd conversie-attributieplatform uitgerold bij een groot aantal grotere adverteerders en is tevens bekend vanwege de flexibele, op Tag Management gebaseerde oplossing voor de cookiewet. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken