Alexander Klöpping: 'Blendle start deze week'
- Media
- 22 okt 2013 @ 12:21
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnline
- 22 okt 2013 @ 12:21
- Redactie Media
Blendle gaat deze week officieel van start. Dat meldt oprichter Alexander Klöpping per mail aan de geïnteresseerden op de wachtlijst van de 'online mediakiosk'.
Blendle werd vorige maand met veel bombarie gelanceerd, maar gebruikers kregen nog geen toegang - uitgezonderd van een aantal invloedrijke early adopters die de dienst mochten testen. Vervolgens werd het stil rond de media-tool. Tot vandaag.
Hé, een mailtje van Blendle. Zeg het eens, Alexander!
Alexander Klöpping: 'Het is inmiddels alweer een paar weken geleden dat we je voor het laatst mailden over Blendle, de dienst waarmee je bijna alle kranten en tijdschriften van Nederland gratis kunt doorbladeren en alleen betaalt voor wat je leest. We zijn overdonderd door het aantal reacties via e-mail en Twitter. Dank voor het steunen van onze missie om de beste journalistiek in Nederland toegankelijker te maken via internet.'
Leuk, graag gedaan. Maar we willen erop, je archief plunderen!
'De meest gestelde vraag van de afgelopen weken: wie moet ik omkopen om alvast toegang te krijgen tot de Blendle beta? Het antwoord op die vraag luidt: mij. Nee, gekkigheid.'
Enorm grappig, Alexander. Komaan, ter zake!
'We zitten met zeven man te beuken om Blendle zo snel mogelijk in je handen te krijgen. Nachten doorhalen, overleven op pizza, dat idee. Blendle is leuk omdat bijna alle uitgevers meedoen, maar dat betekent ook dat het een hele klus is om alle verschillende uitgeverssystemen aan te sluiten op Blendle. En geloof me, er zitten een aantal exotische verschijnsels tussen. We ploegen door.'
En nu het nieuws: wanneer start Blendle?
'Het goede nieuws: deze week beginnen we met het toelaten van de eerste gebruikers. Je hoort snel van ons of jij een van de gelukkigen bent. Grote kans dat jij binnen een maandje ook je account kunt aanmaken. Hou nog even vol.'
Pfff, dat wordt voor velen nog zeker een maand wachten. Nou vooruit, journalistieke innovatie kost tijd. Maar na dit stukje zijn we toch zeker wel als eerste aan de beurt, he?
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- krant
- tijdschrift
- Blendle
- Alexander Klöpping
- e-reader
- kiosk
- journalistiek
- tablet
- paywall
- lancering
- betaalmuur
- start
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

