Kijkcijfers: SBS6 krijgt weer wat kleur op de wangen
- Media
- 14 okt 2013 @ 09:02
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - KijkcijfersTelevisie
- 14 okt 2013 @ 09:02
- Redactie Media
Er komt natuurlijk een dag dat SBS6 er doorheen komt. Die dag is nog niet aangebroken maar wordt hier en daar wel aangekondigd. Afgelopen maandag scoorde de nieuwe serie Under the dome goed, SBS6 heeft met Dokter Tinus een positie op de woensdag en ook het WK kwalificatievoetbal trekt veel kijkers.
Gisteren deed de zender het beter dan vorige week. Waar Red mijn vakantie vorige week nog 769.000 kijkers trok, genereerde Under cover in Nederland - zelfde tijdstip, ook Alberto Stegeman - gisteren 1,1 miljoen kijkers. Hart van Nederland trok 1,2 miljoen kijkers tegen 1,1 miljoen de week ervoor. Het is nu uitkijken naar de eerste uitzending van Verliefd op Ibiza, die vanaf 26 oktober op de zaterdag naar verwachting tegenover Ik Hou van Holland (RTL4) zal komen te staan.
Ondertussen dendert RTL4 maar door. Na hoge scores op donderdag, vrijdag en zaterdag ging het ook gisteren prima. Postcode Loterij Miljoenenjacht trok 2,2 miljoen kijkers (tegen 1,9 miljoen vorige week). De man met de hamer blijft met 1,1 miljoen kijkers op stoom.
Studio Sport (NOS, Nederland 1) zakte zonder Eredivisie voetbal van 3 miljoen naar 1,6 miljoen kijkers. Penoza (KRO, Nederland 3) stabiliseert op 838.000 kijkers.
Zondag 13 oktober 2013 Uitzenddag (KDU) TOT 6+ pos tijd titel zender kdh madl abs 1 2000-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [update] Bevriezing BTW op lezen, sport en cultuur nog onzeker
- Dove en Vogue Nederland lanceren Embrace your real beauty
- Radiocampagne tegen btw-verhoging kranten en tijdschriften
- [column] Radio killed the video star
- [column] ... want hier krijg ik het benauwd
- [onderzoek] ‘Kremlin-propaganda beïnvloedt het Europese publiek’
Laatste Nieuws
- Publieke omroep brengt alle... 21-11-2024
- Advertentieverkoop FilmBox vanaf... 20-11-2024
- Minister wil verlenging concessie... 20-11-2024
- Nieuwe merkcampagne Trouw live20-11-2024
- Voetbal International wint gouden... 19-11-2024
- 19-11-2024