G+J Corporate Media wordt G+J Custom Content
- Media
- 13 dec 2013 @ 08:56
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 13 dec 2013 @ 08:56
- Redactie Media
G+J Corporate Media is volop in beweging. De afdeling van G+J Uitgevers verhuisde afgelopen zomer van Diemen naar het eigentijdse kantorencomplex Zuidpark in Amsterdam. Ook heeft de divisie een nieuwe naam. Vanaf nu gaat G+J Corporate Media verder als G+J Custom Content.
De nieuwe benaming sluit beter aan bij de functie, kerntaken en toekomst van de divisie, aldus director Petra Schuttel. ‘In Custom Content hebben we een passende naam gevonden; wij maken op maat gemaakte inhoud voor onze opdrachtgevers; voor alle mogelijke kanalen, van print tot online en van social tot video. Hier ligt onze expertise. Tot slot past de nieuwe naam nog beter bij de basis en kracht van G+J: het creëren van excellente content.’
Over G+J Custom Content
G+J Custom Content is gespecialiseerd in het ontwikkelen van crossmediale tailor made producties en contentmarketing voor opdrachtgevers die een dialoog willen aangaan met hun klanten. Kwaliteit en effectiviteit staan daarbij hoog in het vaandel. Tot de klanten behoren onder meer Nederlandse Spoorwegen (magazine SPOOR en online content voor NSHispeed.nl) en Bever (360º magazine).
Over G+J Uitgevers
De snelgroeiende uitgeverij G+J Uitgevers geeft de succesvolle mediamerken National Geographic, Quest, Vogue, Jan en Glamour uit. Het contenthuis ontwikkelt en publiceert daarnaast relatiemedia en line en brand extensions in de vorm van boeken, games, websites en apps.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming tegen Big Tech voor
- HBO Max personaliseert sportreclame
Laatste Nieuws
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers