G+J Corporate Media wordt G+J Custom Content
- Media
- 13 dec 2013 @ 08:56
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 13 dec 2013 @ 08:56
- Redactie Media
G+J Corporate Media is volop in beweging. De afdeling van G+J Uitgevers verhuisde afgelopen zomer van Diemen naar het eigentijdse kantorencomplex Zuidpark in Amsterdam. Ook heeft de divisie een nieuwe naam. Vanaf nu gaat G+J Corporate Media verder als G+J Custom Content.
De nieuwe benaming sluit beter aan bij de functie, kerntaken en toekomst van de divisie, aldus director Petra Schuttel. ‘In Custom Content hebben we een passende naam gevonden; wij maken op maat gemaakte inhoud voor onze opdrachtgevers; voor alle mogelijke kanalen, van print tot online en van social tot video. Hier ligt onze expertise. Tot slot past de nieuwe naam nog beter bij de basis en kracht van G+J: het creëren van excellente content.’
Over G+J Custom Content
G+J Custom Content is gespecialiseerd in het ontwikkelen van crossmediale tailor made producties en contentmarketing voor opdrachtgevers die een dialoog willen aangaan met hun klanten. Kwaliteit en effectiviteit staan daarbij hoog in het vaandel. Tot de klanten behoren onder meer Nederlandse Spoorwegen (magazine SPOOR en online content voor NSHispeed.nl) en Bever (360º magazine).
Over G+J Uitgevers
De snelgroeiende uitgeverij G+J Uitgevers geeft de succesvolle mediamerken National Geographic, Quest, Vogue, Jan en Glamour uit. Het contenthuis ontwikkelt en publiceert daarnaast relatiemedia en line en brand extensions in de vorm van boeken, games, websites en apps.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

