G+J Corporate Media wordt G+J Custom Content
- Media
- 13 dec 2013 @ 08:56
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 13 dec 2013 @ 08:56
- Redactie Media
G+J Corporate Media is volop in beweging. De afdeling van G+J Uitgevers verhuisde afgelopen zomer van Diemen naar het eigentijdse kantorencomplex Zuidpark in Amsterdam. Ook heeft de divisie een nieuwe naam. Vanaf nu gaat G+J Corporate Media verder als G+J Custom Content.
De nieuwe benaming sluit beter aan bij de functie, kerntaken en toekomst van de divisie, aldus director Petra Schuttel. ‘In Custom Content hebben we een passende naam gevonden; wij maken op maat gemaakte inhoud voor onze opdrachtgevers; voor alle mogelijke kanalen, van print tot online en van social tot video. Hier ligt onze expertise. Tot slot past de nieuwe naam nog beter bij de basis en kracht van G+J: het creëren van excellente content.’
Over G+J Custom Content
G+J Custom Content is gespecialiseerd in het ontwikkelen van crossmediale tailor made producties en contentmarketing voor opdrachtgevers die een dialoog willen aangaan met hun klanten. Kwaliteit en effectiviteit staan daarbij hoog in het vaandel. Tot de klanten behoren onder meer Nederlandse Spoorwegen (magazine SPOOR en online content voor NSHispeed.nl) en Bever (360º magazine).
Over G+J Uitgevers
De snelgroeiende uitgeverij G+J Uitgevers geeft de succesvolle mediamerken National Geographic, Quest, Vogue, Jan en Glamour uit. Het contenthuis ontwikkelt en publiceert daarnaast relatiemedia en line en brand extensions in de vorm van boeken, games, websites en apps.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Alles wat je moet weten over de DeepSeek
- Onderzoek: aantal gebruikte social platformen daalt, gebruik...
- 70% van de Nederlanders ervaart contactarmoede
- Koopman is BM's Mediapersoon van het Jaar
- Nieuwe genomineerden Ster Gouden Loeki voor goede doelen bekend
- ALLsportsradio dagelijks live vanaf ABN Amro Open
Laatste Nieuws
- Mercurs jubileumfilm genomineerd... 05-02-2025
- Eisma Media Groep neemt PRINTmatters... 03-02-2025
- Mediahuis NRC en Mindshare... 03-02-2025
- ALLsportsradio dagelijks live vanaf... 30-01-2025
- Koopman is BM's Mediapersoon van het... 30-01-2025
- Marketeers op stelling #1 202530-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day