Marianne Zwagerman leidt jury Mercurs 2014
- Media
- 15 sep 2014 @ 00:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintAwardsBekroningenPersonalia
- 15 sep 2014 @ 00:06
- Redactie Media
De jury voor de Mercur-tijdschriftenprijzen wordt dit jaar voorgezeten door mediaspecialist en schrijver Marianne Zwagerman. Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) maakte afgelopen week de samenstelling van de jury bekend.
Behalve juryvoorzitter Zwagerman bestaat de jury van de Mercurs 2014 uit:
- Beate Wegloop: artdirector VPRO Gids
- Linda Boks: CEO ZenithOptimedia Nederland
- Jan Heemskerk: mediaonafhankelijke communicatiespecialist
- Arendo Joustra: hoofdredacteur Elsevier/bestuurslid Lucas-Ooms Fonds
- Lily Martens: trainer Creatief denken en Storytelling
- Lidewijde Paris: uitgever/directeur Uitgeverij Nieuw Amsterdam
De jury buigt zich over zeven categorieën: Tijdschrift, Artdirection, Hoofdredacteur, Innovatie, Marketingactie, Lancering en Tijdschriftreportage van het Jaar.
De uitreiking van de Mercurs vindt plaats op woensdagavond 10 december 2014 in de Kromhouthal te Amsterdam. Uitgevers van publiekstijdschriften kunnen tot uiterlijk 26 september a.s. kandidaten voordragen. Ook niet-leden van de Groep Publiekstijdschriften kunnen meedingen naar de Mercurs.
Update (10-2014): Aanvankelijk zat ook Jaap Biemans (art director Volkskrant Magazine) in de Mercurs-jury, maar hij is vervangen door Beate Wegloop, art director van de VPRO Gids.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Jan Heemskerk
- Lily Martens
- Arendo Joustra
- juryvoorzitter
- Jaap Biemans
- Linda Boks
- NUV
- Mercur
- Mercurs
- uitgeverij
- jury
- prijs
- Marianne Zwagerman
- Lidewijde Paris
- tijdschriften
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De Telegraaf bereikt meer lezers dankzij digitale editie
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van gecombineerde tv- en...
- [column] De culturele revolutie is begonnen! Ga bij het verzet
- TV-reclamemarkt in 2024: sterke groei online video
- EW Magazine lanceert positioneringscampagne 'Zuurstof tot...
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid retailformules
Laatste Nieuws
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid... 12-03-2025
- Mediatrends: online mediaconsumptie... 11-03-2025
- EW Magazine lanceert... 10-03-2025
- De Telegraaf bereikt meer lezers... 07-03-2025
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van... 06-03-2025
- TV-reclamemarkt in 2024: sterke... 05-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day