Parool-hoofdredacteur Barbara van Beukering vertrekt
- Media
- 27 nov 2014 @ 12:24
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 27 nov 2014 @ 12:24
- Redactie Media
Barbara van Beukering vertrekt als hoofdredacteur bij Het Parool. Ze gaat leiding geven aan een nieuw digitaal initiatief binnen De Persgroep.
Van Beukering op de website van Het Parool: 'Ik vervul het hoofdredacteurschap nog altijd met bijzonder veel genoegen, maar ik ben er geen voorstander van ergens langer te blijven dan noodzakelijk. Het is tijd voor iets nieuws. De Persgroep heeft mooie plannen in het digitale domein, en mij is gevraagd daarin een inhoudelijke rol te nemen. Alle krantenuitgevers in de wereld zijn zich, door de komst van digitale media, aan het herdefiniëren. In dat proces speel ik graag een rol.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers