Parool-hoofdredacteur Barbara van Beukering vertrekt

  • Media
  • 27 nov 2014 @ 12:24
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Barbara van Beukering vertrekt als hoofdredacteur bij Het Parool. Ze gaat leiding geven aan een nieuw digitaal initiatief binnen De Persgroep.

Van Beukering op de website van Het Parool: 'Ik vervul het hoofdredacteurschap nog altijd met bijzonder veel genoegen, maar ik ben er geen voorstander van ergens langer te blijven dan noodzakelijk. Het is tijd voor iets nieuws. De Persgroep heeft mooie plannen in het digitale domein, en mij is gevraagd daarin een inhoudelijke rol te nemen. Alle krantenuitgevers in de wereld zijn zich, door de komst van digitale media, aan het herdefiniëren. In dat proces speel ik graag een rol.' 

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken