Parool-hoofdredacteur Barbara van Beukering vertrekt
- Media
- 27 nov 2014 @ 12:24
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 27 nov 2014 @ 12:24
- Redactie Media
Barbara van Beukering vertrekt als hoofdredacteur bij Het Parool. Ze gaat leiding geven aan een nieuw digitaal initiatief binnen De Persgroep.
Van Beukering op de website van Het Parool: 'Ik vervul het hoofdredacteurschap nog altijd met bijzonder veel genoegen, maar ik ben er geen voorstander van ergens langer te blijven dan noodzakelijk. Het is tijd voor iets nieuws. De Persgroep heeft mooie plannen in het digitale domein, en mij is gevraagd daarin een inhoudelijke rol te nemen. Alle krantenuitgevers in de wereld zijn zich, door de komst van digitale media, aan het herdefiniëren. In dat proces speel ik graag een rol.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

