Haarlems seksbedrijf NET69.nl stapt in Virtual Reality-porno
- Media
- 2 dec 2015 @ 09:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Video
- 2 dec 2015 @ 09:05
- Redactie Media
Twee jaar geleden kwam Excessive Media met Net69.nl, de eerste Netflix-achtige oplossing voor HD-pornofilms. Dat de Haarlemse pornogigant een oog heeft voor trends blijkt eens te meer uit hun nieuwste product: Nederlandstalige Virtual Reality-pornofilms.
Virtual reality is dé hype van dit moment; film kijken alsof je er zelf in meespeelt. De hype wordt enigszins onderdrukt door de hoge kosten die verbonden zijn aan de VR-bril, daarnaast zijn er nog weinig filmmaatschappijen die er brood in zien.
"Wij zagen dit op een beurs en wisten dat we er iets mee moesten doen. Virtual reality is de volgende stap, maar om het aan de man te kunnen brengen, zeker in Nederland, moet je het laagdrempelig en betaalbaar zien te maken. Wij denken dat we door de combinatie van een gratis app, een eenvoudige doch functionele VR-bril en de lage abonnementskosten virtual reality een toegankelijk en betaalbaar product is geworden voor iedere pornoliefhebber," aldus de directie van Net69.nl.
De VR-films zijn zo gefilmd dat de kijker zichzelf hoofdrolspeler waant. Net69.nl brengt als eerste binnen de adult industrie meerdere Nederlandstalige virtual reality pornofilms op de markt. Voor de eerste films heeft het bedrijf Nederlandse porno supersterren Milena Star en Kimberley Blaze weten te strikken, bekend van o.a. meiden van Holland.
Voor de lancering is het innovatieve product van de Nederlandse pornogigant voorgelegd aan een willekeurig testpanel. "Het is alsof ik haar zo kan aanraken", "Ongelooflijk, in mijn tijd had je alleen seksblaadjes" en "Ik weet al wat ik op mijn kerstlootje zet voor dit jaar", een greep uit de vele lovende reacties van de panelleden. Bekijk deze video en zie met eigen ogen hoe de eerste Nederlandse gebruikers virtual reality porno hebben ervaren.
Bij het afsluiten van een jaarabonnement op Net69.nl krijgt men de Cardboard-bril gratis toegestuurd en onbeperkt toegang tot alle (VR-)films. Op de vraag of de bril ook te gebruiken is voor "gewone" films antwoordt de eigenaar van Net69.nl lachend: "Ja, je moet het thuis als man natuurlijk wel kunnen verklaren aan je vrouw."
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- NMO maandoverzicht: Gouden Televizier-Ring 2024 best bekeken
- Radiocampagne tegen btw-verhoging kranten en tijdschriften
- 'GerdaLentenHavertong' is Harper's Bazaars Woman of the Year...
- Dove en Vogue Nederland lanceren Embrace your real beauty
- Publieke omroepen profileren zich in gezamenlijke campagne
- [update] Bevriezing BTW op lezen, sport en cultuur nog onzeker
Laatste Nieuws
- [update] Bevriezing BTW op lezen,... 14-11-2024
- [onderzoek] ‘Kremlin-propaganda... 14-11-2024
- Publieke omroepen profileren zich in... 12-11-2024
- Dove en Vogue Nederland lanceren... 11-11-2024
- Radiocampagne tegen btw-verhoging... 08-11-2024
- NMO maandoverzicht: Gouden... 07-11-2024