TNW Conference uitgeroepen tot beste congres
- Media
- 20 okt 2016 @ 13:12
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DigitaalInnovatieEvenementAwards
- 20 okt 2016 @ 13:12
- Redactie Media
Het Amsterdamse tech-event TNW Conference heeft goud gewonnen op het EuBea Festival. De conferentie van The Next Web eindigde op de eerste plaats in de categorie ‘Best Conference/Congress’. Elk jaar bekroont EuBea de 'boldest and brightest events happening in Europe'.
De elfde editie van het EuBea Festival vond plaats in St. Petersburg en behandelde 276 inzendingen uit 29 landen, verdeeld over 22 categorieën. Shortlisted events mochten pitchen voor een jury van event- en marketingexperts. In de categorie ‘Best Conference/Congress’ had TNW Conference concurrentie van Vodafone, Volvo en O2, met budgetten die opliepen tot 10 miljoen euro.
Onder het motto ‘Calling all crazy ones’ bracht TNW Conference 2016 in totaal 10.000 digitale entrepreneurs bijeen uit 103 landen voor een hele week vol side-events, zeven podia, 150 speakers, 400 exposanten en 5.000 vierkante meters aan 'business floors', allemaal opgebouwd rond drie open-air food-courts.
Een 48-hour hackathon, twee tv-studio's en een uniek take-away restaurant werden ondersteund door vijf muzikale live-acts. Net als de vijf voorgaande edities was ook nu de Westergasfabriek weer de congreslocatie. Onder de sprekers bewonden zich beroemde entrepreneurs als Gary Vaynerchuk, Casey Neistat en Julie Zhuo.
Wytze de Haan, director of events bij TNW: 'Our conference in 2016 was the outstanding result of eleven months of work by 632 people. The event was covered in 21 print and 176 online articles, gathered 430M social media impressions and generated almost 40.000 meetings for our attendees. The recognition we got from the EuBea represents the culmination of all our efforts, and we can’t wait to show what we have in store for 2017.'
Nurah Abdulkadir, marketingmanager van de Westergasfabriek: 'For us, TNW Conference is the perfect image of how a congress should look. Their forward-thinking approach fits just right with the DNA of the Westergasfabriek. The event is playful and creative, and the clever ways they use our venue makes the location a key part of the concept and experience.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

