Chantal Janzen start eigen mediamerk 'And See'

  • Media
  • 11 jan 2017 @ 10:54
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentTijdschriftenMakersMedia

Het was al breed aangekondigd, maar nu is er ook echt een platform: Chantal Janzen start in maart haar eigen mediamerk &C ('And See'), maar geeft alvast een sneak preview. Het concept behelst een maandelijks magazine, een online platform, een mobiele app met een eigen shop en vanaf najaar 2017 ook nog eigen tv-programma’s.

Begin december meldde MarketingTribune al dat Janzen met een eigen mediamerk komt. Daarmee treedt ze in de voetsporen van tv-collega's als Linda de Mol en Wendy van Dijk. Haar medium '&C' is primair gericht op vrouwen in de leeftijd van 18 tot 48 jaar.

'Net als met theater en televisie wil ik met &C vooral amuseren, maar ook ontroeren, beschouwen en inspireren', zegt Janzen. 'Naast bekende en reeds gevestigde namen wil ik ook ruimte maken voor nieuw talent. In de toekomst wordt het bieden van een podium voor nieuw creatief talent één van de belangrijkste uitgangspunten.'

'De hele mikmak, door mijn bril'

De bedoeling is dat &C allerlei interessegebieden gaat behandelen: mode, beauty, eten, reizen, lifestyle, wonen, human interest. 'De hele mikmak dus', lacht Janzen. 'Maar door mijn bril bekeken. En ik heb -5,5 dus sterk wordt dat sowieso.'

Ook voor adverteerders moet dit een interessant concept worden. &C Brandstudio, de creatief-commerciële unit binnen &C, ontwikkelt crossmediale proposities op basis van Brand Partnerships. 'Exclusief, op maat gemaakte branded formats in combinatie met advertising-mogelijkheden', zo laat het bedrijf weten. De website is 'Now open for business.'



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken