Jean-Claude van Damme stunt voor Volvo
- Online
- 19 nov 2013 @ 08:20
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Virale marketing
- 19 nov 2013 @ 08:20
- Redactie Online
Na Charlie de stunthamster en een groep woedende stieren heeft Volvo weer succes met een viral - 17 miljoen views in drie dagen - nu met Jean-Claude van Damme in een hoofdrol. Voor wie ‘m nog niet heeft gezien…
Jean-Claude van Damme doet - zoals ie zelf zegt - ‘the most epic of splits’ tussen twee achteruitrijdende vrachtauto’s, allemaal om te laten zien hoe precies en stabiel Volvo’s ‘dynamic steering’ werkt. Je zou er bijna zelf van in een Volvo-truck gaan rijden.
De video werd gefilmd in Spanje onder regie van Andreas Nilsson. De muziek is van Enya: Only Time.
Voor meer over Volvo’s stunts en achtergronden. Check hun Facebook.
Eerdere stunts
Charlie de stunthamster
Woedende stieren
Jean-Claude van Damme
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

