Jean-Claude van Damme stunt voor Volvo

  • Online
  • 19 nov 2013 @ 08:20
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Virale marketing

Na Charlie de stunthamster en een groep woedende stieren heeft Volvo weer succes met een viral - 17 miljoen views in drie dagen - nu met Jean-Claude van Damme in een hoofdrol. Voor wie ‘m nog niet heeft gezien…

Jean-Claude van Damme doet - zoals ie zelf zegt - ‘the most epic of splits’ tussen twee achteruitrijdende vrachtauto’s, allemaal om te laten zien hoe precies en stabiel Volvo’s ‘dynamic steering’ werkt. Je zou er bijna zelf van in een Volvo-truck gaan rijden.

De video werd gefilmd in Spanje onder regie van Andreas Nilsson. De muziek is van Enya: Only Time.

Voor meer over Volvo’s stunts en achtergronden. Check hun Facebook.

Eerdere stunts
Charlie de stunthamster
Woedende stieren




Jean-Claude van Damme

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken