Meeste online advertenties zijn niet zichtbaar
- Online
- 5 dec 2014 @ 11:07
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 5 dec 2014 @ 11:07
- Redactie Online
Meer dan de helft van online advertenties is niet zichtbaar voor consumenten. Dat blijkt uit een nieuwe studie van Google. Dat meldt de website businessinsider.com.
Maar liefst 56,1 procent van alle advertenties op het Google display platform worden nooit gezien. Daarvoor zijn allerlei reden. Zo staan veel advertenties onder ‘de vouw’ . De verticaal geplaatste advertenties worden meestal wel goed bekeken.
De huidige Google-studie kijkt overigens alleen naar statische advertenties in het Google Display Network. Later worden ook video en mobiel meegenomen. Zie hier het volledige bericht.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- HomeExchange lanceert "Be My Guest":... 13-11-2024
- Red Bull zet in op gaming met... 12-11-2024
- Eerste Nederlandse TikTok Ad Awards... 06-11-2024
- Senior Intelligence benadrukt waarde... 06-11-2024
- Google lanceert nieuwe functies in... 01-11-2024
- [interview] Picnic zet klantdata om... 01-11-2024