Mirabeau en Transavia lanceren nieuwe chatbot

  • Online
  • 21 mrt 2017 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenserviceInnovatieDigital design

Digital agency Mirabeau en Transavia hebben samen een chatbot ontwikkeld op Facebook Messenger waarmee klanten in een vloeiend gesprek worden meegenomen door de ticket-selectie en het aankoopproces.

Conversational interfaces zijn volgens de prijsvechter een gamechanger die het mogelijk maakt om precies daar te zien waar de digitale klant zich begeeft. 

'Toen Mirabeau ons benaderde met hun voorstel, waren we meteen enthousiast', zegt Ines Verburgh, Innovation Lead bij Transavia. 'We wisten dat chatbots “the next big thing” waren, en Mirabeau liet zien hoe die van toegevoegde waarde te zijn voor Transavia'. 

De chatbot vind je hier



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken