Mirabeau en Transavia lanceren nieuwe chatbot
- Online
- 21 mrt 2017 @ 09:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - KlantenserviceInnovatieDigital design
- 21 mrt 2017 @ 09:00
- Redactie Online
Digital agency Mirabeau en Transavia hebben samen een chatbot ontwikkeld op Facebook Messenger waarmee klanten in een vloeiend gesprek worden meegenomen door de ticket-selectie en het aankoopproces.
Conversational interfaces zijn volgens de prijsvechter een gamechanger die het mogelijk maakt om precies daar te zien waar de digitale klant zich begeeft.
'Toen Mirabeau ons benaderde met hun voorstel, waren we meteen enthousiast', zegt Ines Verburgh, Innovation Lead bij Transavia. 'We wisten dat chatbots “the next big thing” waren, en Mirabeau liet zien hoe die van toegevoegde waarde te zijn voor Transavia'.
De chatbot vind je hier.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- HomeExchange lanceert "Be My Guest":... 13-11-2024
- Red Bull zet in op gaming met... 12-11-2024
- Eerste Nederlandse TikTok Ad Awards... 06-11-2024
- Senior Intelligence benadrukt waarde... 06-11-2024
- Google lanceert nieuwe functies in... 01-11-2024
- [interview] Picnic zet klantdata om... 01-11-2024