Spotler neemt Let's Get Digital over

- B2b
- 30 apr 2025 @ 08:55
- Nu reageren
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 apr 2025 @ 08:55
- Kel Koenen
Technologiepartij Spotler Group heeft eventtechbedrijf Let's Get Digital overgenomen. Met deze strategische zet versterkt Spotler zijn positie in de eventsector, specifiek op het gebied van beurzen en digitale events.
Let's Get Digital, opgericht in 2019, groeide razendsnel tijdens de coronapandemie dankzij zijn platform voor online, hybride en grootschalige fysieke evenementen. Met functies als lead scanning, AI-matchmaking en on-site badge printing wordt het veelvuldig gebruikt op vakbeurzen als Webwinkel Vakdagen en Cloud Expo.
Volgens Lee Chadwick, CEO van Spotler Group, past de overname perfect in de bredere strategie van het bedrijf. ‘Met Let's Get Digital kunnen we nu ook een toonaangevende oplossing bieden voor grootschalige vakbeurzen en digitale events. Spotler Group wordt zo steeds meer een strategische partner voor alle vormen van event engagement.’
Foto: Pieter Visch (l) en Bas Krijgsman
Let's Get Digital is een aanvulling op Momice, een andere eventsoftware binnen het Spotler-portfolio die zich meer richt op standaard zakelijke evenementen. Door de bundeling van krachten kunnen klanten van Spotler nu terecht voor ieder type event, van intiem tot massaal.
CEO Bas Krijgsman van Let’s Get Digital kijkt vol vertrouwen naar de toekomst: ‘Ik kijk hier al lang naar uit. In plaats van zelf het wiel uit te vinden, kunnen wij leren van een organisatie die groter is, terwijl we allemaal de focus houden op de zaken waar we goed in zijn.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rolf Oosterhoff (Albert Heijn) over innovatie, inzichten en de...
- Retailmedia volgens bol Van conversie naar merkambitie
- De marketingtransfers van week 20, 2025
- Kim van der Weide van Upperbloom: 'Groen wordt steeds vaker...
- Puzzelspellen stimuleren brein in nieuwe samenwerking
- [column] Word B2B-meesterverleider
Laatste Nieuws
- SmartRanking belicht de toekomst van... 01-06-2025
- Slimme rebranding zet Fairphone op... 01-06-2025
- Impact door co-creatie met NSC01-06-2025
- PersonaBots bij Philips: 'sparren'... 01-06-2025
- Van winkel naar mediaplatform: hoe... 01-06-2025
- The Relevance Group: slimmer,... 01-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management