Philips lanceert OneUp elektrische dweil

Philips lanceert OneUp elektrische dweil
  • Design
  • 6 feb 2025 @ 11:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Van gloeilamp naar cassette, Video 2000 en de compact disk lijkt het een logische stap naar de elektrische dweil: een nieuwe disruptieve uitvinding onder de merknaam Philips, die de laatste jaren in licensie is bij Versuni Netherlands.

De opmerkelijke Philips e-dweil wordt gelanceerd op de Huishoudbeurs en is gebaseerd op enkele op het oog eenvoudige insights, waaraan slimme technologische innovaties zijn gekoppeld. Zoals het bij goede marketing werkt. Pay off: 'Geen (ge)emmer meer bij het dweilen'.

Over de Philips OneUp elektrische dweil zeggen de ontwerpers: 'de enige die altijd dweilt met schoon water. Een dubbel watertanksysteem vangt vuil water op, terwijl de dweil continu van schoon water wordt voorzien. Een slimme hygiënische oplossing. Je vloer is twee keer zo schoon, twee keer zo snel.'

Philips OneUp elektrische dweil
En: 'Philips lanceert de nieuwste innovatie op het gebied van schoonmaken, met de introductie van de Philips OneUp elektrische dweil. Deze lichtgewicht dweil is gebruiksvriendelijk en biedt snel een schoon resultaat elke keer weer. Waar traditionele dweilen het vuil verspreidt omdat je herhaaldelijk in dezelfde emmer water moet spoelen biedt Philips OneUp een slimme hygiënische oplossing. Dankzij het dubbele watertanksysteem wordt vuil water apart opgevangen, terwijl schoon water continu wordt toegevoerd. Dit systeem garandeert bij elke beweging een schoner resultaat en zorgt dat vloeren twee keer zo snel schoon worden, vergeleken bij handmatig dweilen.'

'Geen (ge)emmer meer'
Philips OneUp combineert volgens Versuni eenvoud en functionaliteit in een slank en lichtgewicht ontwerp. Dat maakt dweilen een stuk leuker. 'Door een geïntegreerd compartiment voor schoonmaakmiddel en een innovatief dubbel watertanksysteem heb je alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Hierdoor is een aparte emmer niet meer nodig en zijn alle dweilbehoeften gecombineerd in één handige elektrische dweil.'

Philips OneUp is effectief en gebruiksvriendelijk op alle niet-absorberende harde vloeren. De dweil is ontworpen met een 360-graden draaimechanisme dat een maximaal bereik en extra beweeglijkheid biedt. 'Op deze manier kun je gemakkelijk bij hoeken en moeilijk bereikbare plekken komen.' 

Efficiënt bij elke veeg 
De herbruikbare dweildoeken zijn eenvoudig te onderhouden: verwijder de pad, was het in de wasmachine en laat het aan de lucht drogen. Hierdoor kan één pad herhaaldelijk worden gebruikt.

Bovendien behoren natte en gladde vloeren tot het verleden met Philips OneUp, omdat het overtollig water opneemt en de vloer 50% sneller droogt dan met een traditionele dweil en emmer. Ook vermindert het waterverbruik tot 90% vergeleken met een klassieke dweil en emmer, terwijl bacteriën effectief tot 99% worden verwijderd. 

Twee keer zo schoon. Twee keer zo snel.
De 3000-serie van Philips OneUp blijkt een lichtgewicht. 'Hiermee kan je heel efficiënt en draadloos gedurende 50 minuten dweilen. De 5000-serie tilt deze ervaring naar een nog hoger niveau met een werktijd van 70 minuten, en een bereik tot 70 m².'

Een LED-indicator geeft de status van de batterij weer, waardoor je op elk moment weet hoeveel lading er nog rest. Beide modellen worden geleverd met een dweilpad en een schoonmaakmiddel, dat optioneel gebruikt kan worden voor een ultieme schoonmaakervaring. De Philips OneUp elektrische dweil heeft een adviesprijs van €109,99 voor de 3000-serie, en €159,99 voor de 5000-serie, melden de makers nog vanuit Eindhoven. Meer info staat hier.
(PvWK | beeld: Versuni Netherlands)

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken