Commercialfeestje: Jack Russell erg onder de indruk van een Volkswagen
- Algemeen
- 30 jan 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 30 jan 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Voor wie hem nog niet zag, dit commercial-feestje van DDB & Tribal Amsterdam voor Volkswagen. De makers hebben het over 'internationale allure', MarketingTribune over in elk geval goede casting van zowel man als hond.
In de film is een Jack Russell erg onder de indruk van een Volkswagen en heeft zich allerlei geluiden eigen gemaakt. De commercial werd geregisseerd door Mattias Schut (Czar) en het geluid werd gedaan door The Ambassadors.
Na een dag was de video afgelopen vrijdag al ruim 50.000 keer bekeken. Waarschijnlijk omdat de commercial past in de internationale campagnelijn van Volkswagen, zoals de commercials die de afgelopen paar jaar tijdens de Super Bowl te zien waren. (PvWK)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- Belastingdienst wordt niet leuker, wel duidelijker
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- “Do Tell" winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024
- [column] Cringe of cool?
- ACM start waarschuwingscampagne tegen betaalde opzegdiensten
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events