MarketingTribune.nl laat Edwin van der Sar scoren
- Algemeen
- 17 sep 2013 @ 10:35
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- CommunicatieMarketing
- 17 sep 2013 @ 10:35
- Redactie MarketingTribune
De website van MarketingTribune is geheel vernieuwd. In de Skybar van de Arena lanceerde gisteren, onder het toeziend oog van relaties en marketingcoryfeeën, oud-keeper en huidige marketingdirecteur van Ajax, Edwin van der Sar de vernieuwde website. Met de indeling in acht gedifferentieerde marketingsegmenten biedt Marketingtribune.nl, nog meer dan voorheen, op maat gesneden marketingnieuws. De site is onderdeel van een crossmediale uitgeefstrategie waarvan ook het magazine MarketingTribune en de specifieke marketingevents (Nationale Coverdag, MultichannelDagen, Branded Content Event, Marketing & Design Congres) deel uitmaken.
Acht marketingsegmenten
De nieuwe website kent naast een Algemeen nieuwssegment de volgende marketing aandachtsgebieden: Zorgmarketing, Business-to-Business, Contentmarketing, Design, Food en Retail, Media, Online Marketing en Sponsoring. Deze indeling is ontstaan uit het inzicht dat marketeers zich steeds meer specialiseren en elke dag op zoek zijn naar specifiek vaknieuws, analyses, interviews en trends. Voor elk segment is een professionele contentmanager aangesteld die naast de dagelijkse nieuwsvoorziening mede verantwoordelijk is voor bloggers en events.
Hoofdredacteur Sjaak Hoogkamer van MarketingTribune over de nieuwe website: ‘De website betekent een enorme verrijking aan marketingnieuws op populaire marketinggebieden. Wij gaan de marketeer elke dag opnieuw trefzeker informeren, adviseren en bijpraten. Samen met het magazine en de specifieke events krijgen marketeers een volledig en actueel beeld van alle ontwikkelingen op het gebied van marketing.’
Paul Petermeijer, ceo en eigenaar van BBP media, is uitgever van MarketingTribune:
‘Ons doel is crossmediaal uitgeven waarin de website, magazine en events elkaar versterken en verrijken. De marketeer staat daarbij altijd op ons netvlies. Zo kunnen wij de handvatten aanreiken om hem en haar nog succesvoller te laten opereren.’
Gerenommeerde contentpartners
Onder de contentmanagers bevinden zich onder meer de gerenommeerde internetondernemers Bas Vlugt (Media) en Bert Ponsen (Food en Retail). Vlugt is bekend van het Nederlands MediaNetwerk, dat hij in 2007 oprichtte en dat inmiddels 12.000 leden telt. Op de gerelateerde website Nederlands Medianieuws publiceert hij dagelijks nieuws over mediazaken. Vlugt is bovendien initiatiefnemer van de Media100, de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media, die jaarlijks wordt vastgesteld.
Bert Ponsen is hoofdredacteur en uitgever RetailActueel.com, een invloedrijk informatie- en discussieplatform binnen de retailsector. Daarnaast is hij programmamaker bij de lokale Amsterdamse radiozender AmsterdamFM.
Tegelijk met de lancering komen er ook nieuwe versies van de apps van MarketingTribune voor tablet en iPad beschikbaar. Dankzij deze app is de marketeer met MarketingTribune, hét vakblad voor de marketeer, altijd en overal op de hoogte van de laatste marketingtrends.
- MediaNetwerk
- Bert Ponsen
- Edwin van der Sar
- lancering website
- MarketingTribune
- Bas Vlugt
- RetailActueel
- Ajax
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rijksmuseum lanceert Collectie Online met AI
- [onderzoek] CMO vindt media belangrijkste strategische pijler...
- Gluren door het sleutelgat naar nieuw festival
- Reistrends 2025 volgens Booking.com: 'Bewust, authentiek en...
- [column] MarketingAffairs 17: Marketing als oplossing
- Efteling is bekendste attractiepark
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events