Nieuwe campagne OBA: ‘Goede voornemens? Train je leesspier?’
- Algemeen
- 9 jan 2024 @ 09:24
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jan 2024 @ 09:24
- Michiel van Zaane
Januari is de maand van de goede voornemens. Mensen sluiten sportschoolabonnementen af en nemen zich voor gezonder te eten. Daar haakt de Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) op in met een ludieke campagne met een serieus doel: leesbevordering.
Voor de campagne werden modellen gefotografeerd met attributen uit de sportschool. Daaraan werd overal een boek toegevoegd. Dit initiatief heeft als doel Amsterdammers te motiveren om meer te gaan lezen en zo hun 'leesspier' te trainen. De campagne ‘Goede voornemens? Train je leesspier?’ richt zich op volwassenen, kinderen en hun ouders, jongeren én laaggeletterden. Het doel is om te inspireren met boekentips per interesse, een artikel met tips over hoe lezen leuk blijft en uitgebreide aandacht voor de diverse mogelijkheden die de OBA te bieden heeft.
De bibliotheek biedt ook een kortingsactie, vergelijkbaar met hoe sportscholen dat in deze tijd doen: Word vóór 8 februari lid van de OBA en ontvang 3 extra maanden lidmaatschap.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De 10 marketingtrends voor 2025 volgens Kantar: 'Een cruciaal...
- Onderzoek: 'Authenticiteit, transparantie en flexibiliteit...
- Belastingdienst wordt niet leuker, wel duidelijker
- Onderzoek: 'Morele mismatch reden opstappen jongeren'
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- Elevation Group zet People centraal in bedrijfscultuur en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events