Rotterdamse overslaggigant aast op overname door Riverstone
- B2b
- 26 nov 2013 @ 11:20
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Marktwerking
- 26 nov 2013 @ 11:20
- Redactie B2B
Het Rotterdamse op- en overslagbedrijf HES Beheer voert overnamegesprekken met Hestya Energy, een onderdeel van investeerder Riverstone Europe. Dit maakten HES Beheer en Hestya vandaag bekend. In september werd al duidelijk dat het Rotterdamse bedrijf overnamegesprekken voert. Dat meldt Het Financieele Dagblad.
Een groep aandeelhouders met een belang van 58 procent in HES Beheer heeft toegezegd de stukken aan te bieden wanneer er een bod komt van ten minste 45 euro per aandeel in contanten.
In reactie daarop daalt de koers van het Rotterdamse bedrijf dinsdag met ruim 8 procent. Beide partijen voeren tot eind januari 2014 gesprekken, of het tot een overname komt is nog onzeker.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik'
- Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling
- Kantar: leidraad voor merkgroei
- Erwin Oskam van WADM: 'Brandmarketing is het aanvliegwiel van...
Laatste Nieuws
- Validators lanceert Share of Content21-05-2024
- Merkstrateeg Michel van Velde deelt... 16-05-2024
- 'Ons onderbewuste verraadt wat we... 16-05-2024
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing