Selligent versterkt netwerk in Benelux

Selligent versterkt netwerk in Benelux
  • B2b
  • 28 feb 2017 @ 11:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Innovatie

Selligent, leverancier van oplossingen voor relationship marketing op basis van inzicht in de consument, breidt zijn partnernetwerk in de Benelux uit met BBDO, Kunstmaan en Intracto in België en Loyalty Rockstars en Newcraft in Nederland.

Selligent zet in op samenwerkingen met innovatieve agentschappen en consultants in de markt om de technologie van Selligent te combineren met de expertise en marktkennis van de partners. Met het Partner Program richt Selligent zich op agentschappen en marketing services-partners die, net als het bedrijf, begaan zijn met consumer-first marketing via verschillende kanalen en die deze omnichannel marketing services uitvoeren. In ruil voor hun inspanningen krijgen partners investeringen, inkomsten en steun. De afgelopen drie jaar is het partnernetwerk van Selligent in de Benelux gegroeid met 30%.

Roy Jugessur, Vice President Noord-Europa bij Selligent: ‘De nieuwe partners zijn met hun expertise op het gebied van digitale marketing en hun marktkennis ideaal gepositioneerd om klanten te helpen meerwaarde te halen uit onze omnichannel oplossingen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken