Selligent versterkt netwerk in Benelux
- B2b
- 28 feb 2017 @ 11:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 28 feb 2017 @ 11:31
- Sjaak Hoogkamer
Selligent, leverancier van oplossingen voor relationship marketing op basis van inzicht in de consument, breidt zijn partnernetwerk in de Benelux uit met BBDO, Kunstmaan en Intracto in België en Loyalty Rockstars en Newcraft in Nederland.
Selligent zet in op samenwerkingen met innovatieve agentschappen en consultants in de markt om de technologie van Selligent te combineren met de expertise en marktkennis van de partners. Met het Partner Program richt Selligent zich op agentschappen en marketing services-partners die, net als het bedrijf, begaan zijn met consumer-first marketing via verschillende kanalen en die deze omnichannel marketing services uitvoeren. In ruil voor hun inspanningen krijgen partners investeringen, inkomsten en steun. De afgelopen drie jaar is het partnernetwerk van Selligent in de Benelux gegroeid met 30%.
Roy Jugessur, Vice President Noord-Europa bij Selligent: ‘De nieuwe partners zijn met hun expertise op het gebied van digitale marketing en hun marktkennis ideaal gepositioneerd om klanten te helpen meerwaarde te halen uit onze omnichannel oplossingen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
- 'Mensen zijn minder complex dan ze pretenderen te zijn'
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Saxo focust op... 13-05-2024
- [branded content] Versterk met... 13-05-2024
- Erwin Oskam van WADM:... 13-05-2024
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi... 10-05-2024
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen... 08-05-2024
- Ellen Waalderbos versterkt... 07-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing