Grey Valley Incubator start in Zoetermeer
- B2b
- 19 jun 2018 @ 10:11
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Innovatie
- 19 jun 2018 @ 10:11
- Redactie Online
Monuta Ontzorgt, Fundis en Bureauvijftig zijn initiatiefnemers van een Grey Valley Incubator in Zoetermeer. De incubator heeft als doel ondernemers die bouwen aan producten en diensten voor ouderen te helpen om deze zo snel als mogelijk succesvol in de markt te lanceren.
De 3 partijen investeren gezamenlijk om circa 1.000 vierkante meter tot een inspirerende ontmoetings- en werkplek om te toveren voor jonge start-ups die zich met hun producten- en dienstenaanbod richten op ouderen.
Vanuit Grey Valley wordt continu gezocht naar start-ups die ‘real-life problems’ van ouderen oplossen. De start-ups kunnen gebruikmaken van de kennis en ervaring van de initiatiefnemers. Zo kunnen de resultaten en inzichten van onderzoeken die Bureauvijftig verricht onder haar Nationale 50Plus Panel start-ups helpen hun doelgroep te bereiken. Direct een product testen in een ‘living lab’ is mogelijk binnen een van de bedrijven van Fundis die zich richten op kwetsbare ouderen en chronisch zieken. Een andere mogelijkheid is snel en doelgericht een oplossing bij de doelgroep lanceren via het netwerk van Monuta Ontzorgt.
Helft van de bevolking is 50+
De Nederlandse samenleving vergrijst. In 2019 is de helft van alle volwassenen 50 jaar of ouder. Voor ondernemers biedt dit volop kansen. Met nieuwe initiatieven en met producten en diensten die inspelen op de maatschappelijke uitdagingen kunnen onderwerpen als eenzaamheid, zorg en langer zelfstandig thuis wonen aangepakt worden. In de huidige markt zijn veel verschillende start-ups actief die deze kansen en uitdagingen aangaan en aanpakken. Grey Valley wil deze start-ups verder faciliteren en inspireren.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Mensen zijn minder complex dan ze pretenderen te zijn'
Laatste Nieuws
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
- Nieuwe campagne Saxo focust op... 13-05-2024
- [branded content] Versterk met... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing